یادبگیریم1:القاگرها

5/5
(6 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

القاگرها

القاگرها
القاگرها

`00:49

سوالات دیگران

جواب میشه ۲۰؟؟

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

کاهش لنز موافق درسته؟

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

جواب بخش ج چی میشه؟

میدان مغناطیسی (جواب ها رو در پاسخنامه چی یادگرفتی ها میتونید پیدا کنید )

مگه نباید بر حسب ژول میبود چرا وات؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

القاگر مثل مقاومت اثر میکنه؟کاهش جریان و ..

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

زهرا طایفی | آکادمی امروز

زهرا طایفی

1 ماه پیش

چرا استاد میگن با وصل کلید جریان اصلی مدار افزایش پیدا می کنه چرا نمیگن تازه برقرار میشه ؟

چون در هنگامی که کلید قطعه جریان عبوری از مدار 0 آمپر هست و وقتی که کلید بسته میشه جریان توی مدار برقرار میشه و چون جریان نمی تونه عدد منفی باشه پس جریان مثبته . بنابراین وقتی که جریان از صفر به عددی مثبت می رسه می توانیم بگیم که جریان افزایش یافته.

به نظرم استاد این مبحثو مثل بقیه مباحث که مفهومیو قشنگ توضیح دادن خوب نگفتن

اگر جاییش مبهم بود ، سوال کنید ریپلای نباشه 🌷

جواب چی یاد گرفتی بخش سوم میشه ۲.۵ ضربدر ۱۰ به توان منفی ۳

(1)

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

اگر القاگر نیرو محرکه القا نکنه اونوقت دوباره جریان زیاد میشه و باید دوباره القا کنه پس چرا همچنان القا نمی کنه؟!😕

چی یاد گرفتی قسمت ه‍ جواب چی میشه

. . | آکادمی امروز

. .

2 ماه پیش

سلام واقعا چرا اکادمی اینقدر بی اهمیت هست و ویدیوهایی که سال 1401 ظبط شدند رو اپدیت نمیکنه و تست های 4.2و403و404 را داخل جزوه قرار بده قبلا ها خیلی فعال بود اما الان فقط فروش محصولات براشون اهمی داره نه کیفیت کار درسته ویدیو ها مطابق کتاب درسی هست و شاید اونم فقط برای زیست اپدیت شده باشه اما توجه کنید که هر سال که استادا تدریس میکنند تجربه و مهارتشون میره بالا اینم میشه درنظر نگرفت به نظرتون؟

(6)

. . | آکادمی امروز

. .

2 ماه پیش

اوایلش یه سری پشتیبان علمی داشتن که جوابمون میدادند و مشکلاتمون حل میکردند که الان خدارشکر دیگه همونا هم نیستن

(5)

نادیا نوری | آکادمی امروز

نادیا نوری

2 ماه پیش

سلام

Maedeh karami | آکادمی امروز

Maedeh karami

1 سال پیش

چی یادگرفتی ها سول اول الف)هانری ب)جریان عبوری ج)میدان مغناطیسی د)گاهی ه)پایا سوال دوم:کاهش_لنز_مخالف سوال سوم:۲ آمپر

Mobina z | آکادمی امروز

Mobina z

1 سال پیش

سلام برا این بخش مقاوت رو گفته پس چرا برا بدست اوردن I از مقاومت استفاده نمیکنیم

اگه نمیگفت پس از گذشت زمان طولانی انرژی ذخیره شده چجوری حساب میشد؟