= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
راضیه شیخان
2 ماه پیش
سلام میشه نامگذاری این هیدروکربنرو توضیح بدید من نمیدونم چجوری باز میشه و شاخه شاخه میشه
دینا نوروزی
1 سال پیش
ببخشید؛ استاد راجب واکنش پیاپی کجا توضیح دادن؟!
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-56010?comment_id=653932#comment-653932 اینجا توضیح داده شد
(1)
محدثه مرادی
1 سال پیش
همه سوالا کنکور اینجوری باشه چی میشه خب😂😂😂 باقلواست
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
خب سوالات کنکور معمولا چالشیه 😊🌷
(1)
حنانه آقازاده
1 سال پیش
سلام میشه لینک تستای ۱۱ و ۱۲ رو بفرستین
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام https://emrooz.ir/cbgstbc-64587 تست ۱۱
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-64588 تست ۱۲
حنانه سه برادر
1 سال پیش
استاد در قسمت دوم سوال دقیقه۱:۳۰ یه اصطلاحی میگن واکنش پَیاپِی؟ کجا توضیحش دادن؟
(2)
فاطمه شرعی زاده
1 سال پیش
سلام من این قسمت نفهمیدم چرا واکنش دوم ضریب ۳ گداشت واکنش پیاپی چیه؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ببین چون کربن دی اکسید توی واکنش بالا ضریب ۳ داشت و ما میخایم تو واکنش دوم هم از اون استفاده کنیم برای همین ضریب هاشون رو یکی میکنیم تا راحت تر بتونیم محاسبات رو انجام بدیم برای همین توی واکنش دوم هم برای کربن دی اکسید ضریب ۳ میزاریم و طبق اون موازنه رو اصلاح میکنیم
(1)
زهرا کرمی
2 سال پیش
دوتا تست بعدی نیستن؟
زینب مقدم
2 سال پیش
یه پشتیبانی (گفتگوی آنلاین) پیام بده پیگیری کنن 💚
فاطمه F
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
(1)