= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
dina basereh
1 هفته پیش
این قسمتی رو که استاد توضیح میده رو متوجه نمیشم خیلی گیج کنندس چرا استاد توضیح نمیدن که چرا اینشکلی میشه و اینا داره از کجا میاد و اصلا اینا چی هستن؟؟
dina basereh
1 هفته پیش
این صفحه داخل ویدیو رو کلا نمیفهمم اصلا استاد نگفتن که این چیه و برای چی استفاده میشه .اصلا اسمش چیه؟؟ n چیه ؟ اون U بزرگ یعنی چی ؟ i چیه؟؟ چرا انقدر این قسمت نامفهومه؟؟
dina basereh
1 هفته پیش
از کجا باید بفهمیم جواب این ترکیب هارو چه جوری به دست بیاریم ؟؟؟ من الان نمیفهمم استاد جواب 19 از 20 رو چه جوری 20 به دست اوردن
مهدیار توحیدلو
6 ماه پیش
سلام ببخشید تو این قسمت اون پرانتز بزرگ هایی که همه حالت های ممکن رو بالا و دلخواه پایینه اونا اسمشون چیه چون بلد نیستم حل کنم میخوام برم دهم رو نگاه کنم
مهر آیین سلامی
6 ماه پیش
@مهدیار توحیدلو سلام به اینا ترکیب میگن که در فصل ششم درس سوم ریاضی دهم هست.
مهدیار توحیدلو
6 ماه پیش
@مهر آیین سلامی mamnon
(1)
راضیه شیخان
8 ماه پیش
چی یادگرفتی میشه گزینه ۴؟
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
حدیث انجمروز
9 ماه پیش
این مبحث که ازش تو چی یاد گرفتی هم سوال داد رو میشه یکم واضح تر توضیح بدن اصلا معلوم نمیشه چه به چیه
لعیا براتی
1 سال پیش
اصلا خوب درس نمیدن دلیل هیچ کدوم از کارایی که میکنن رو نمیگن و خیلی سریع از روی مسائل رد میشن
(5)
لعیا براتی
1 سال پیش
مهدیار توحیدلو
6 ماه پیش
لطف میکنید جواب این رو بدید