یادبگیریم 2:رسم نمودار توابع قدر مطلق به فرم |y= |f(x)

4.8/5
(298 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با نمودار توابع شامل قدر مطلق

سوالات دیگران

گذینه یک میشه جواب

جواب چی یادگرفتیم میشه گزینه 1

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

استاد میشه تشریحی هم حل کنه اینا برا نهایی بدرد نمیخورن همش تستی باشه جایی باید بدردمون بخورن که بتونیم نمره خوب بگیریم😕

(1)

این تدریس توی یازدهم هست؟

چرا تو دقیقه ۵ ، مثالی ک استاد حل می‌کنه قدر مطلق منفی اومد بیرون ؟ مگه قدر مطلق مثبت نمیکنه هر عددی رو ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

یگانه زاهدی | آکادمی امروز

یگانه زاهدی

10 ماه پیش

گزینه ۱

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

سلام عزیزم پاسخنامه چی یادگرفتی ها کنار جزوه اصلی فصل هست اگه پیدا نکردی تو سرچ بزنی چی یادگرفتی میاره 💚

اینجا که 2 و منفی2 نشد ریشه ها .اتفاقا هر دو مثبت شدن .ولی اایکسه که مثبتو منفی در اومده

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

اگه سوالت رو درست متوجه نشدم ریپلای کن همین سوالو

مهری جهانی | آکادمی امروز

مهری جهانی

10 ماه پیش

@زینب مقدم جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام میشه جواب چی یاد گرفتی رو توضیح بدید نمودار خود x به توان ۳ چجوریه؟

سلام نمودارش تقریبا اینطوریه چون قدر مطلق داره، قسمت پایین نمودار قرینه میشه میاد بالا و میشه گزینه یک

(1)

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

10 ماه پیش

سلام این سوال تمرین یاد بگیریم ۱ میدونم در هر صورت گزینه ۲ جوابه ولی برا f1من متوجه نمیشم چجوری جواب ۷میشه اخه من جوابم ۹میشه

نموداسهمی واون طرف قله به بالاشو متوجه نشدم که چه عددی به ایکس داده که ایگرگش اونجوی شد ؟

نمودار لُر چیه؟

mahdi... b | آکادمی امروز

mahdi... b

11 ماه پیش

نمودار xبه توان ۳

(2)

جواب چی یاد گرفتی گزینه ی یک

(1)

چی یاد گرفتیم گزسنه 1

. رحیمی | آکادمی امروز

. رحیمی

1 سال پیش

آره منم همینو به دست آوردم

(1)

سلام ببخشید این مبحث برای ریاضی دهم نیست درسته؟ فک کنم فقط توابع قدر مطلقی درجه یک مال دهم بود

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام ترتیب فصل ها مطابق با کتاب درسی نیست بعضی قسمت ها هم ترکیبی تدریس شده