قسمت دوم

5/5
(4 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

قسمت اول تا سوم

باکس1: قسمت اول تا سوم
باکس1: قسمت اول تا سوم

`01:39

سوالات دیگران

اینجا 4 N/CM چرا استاد نوشت 400N/Mاشتباه تبدیل واحد کردن فک کنم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

بعید میدونم نهایی در این حد سخت باشه

(1)

برای هر تیپ سوالی باید آماده باشید

نهایی واحد ننویسیم نمره کم میکنن؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Alireza Akbari | آکادمی امروز

Alireza Akbari

3 هفته پیش

@سید محمد متین رشادی اره منظورم یکا بود مرسی

توی این فرمول مگه k=mw² نیست؟ پس چرا Aبه A²تبدیل میشه؟

تدریس استاد درحد امتحان نهاییه؟ آخه احساس میکنم خیلی سطح بالا توضیح میدن

قسمت ب ،این فرمول مگه برای انرژی جنبشی نیست ؟

تو این مثال طراح از ما ماکزیمم نخواسته . چرا استاد برای انرژی مکانیکی از این فرمول استفاده کردن ؟ و اینکه جرم رو بر حسب گرم دادن باید بر حسب کیلو گرم بنویسیم ، پاره خط و در نتیجه دامنه بر حسب سانتی متره باید برحسب متر بنویسیم و استاد چشم پوشی کردن !!!

تو همه نمودار های مکان زمان مقادیر x برحسب سانتی متره ؟ یا فقط این سوال ؟

T/6 از کجا اومد ؟

برا نمودار چجوری نصف دامنه شد T/12مگه نمیشه T/8

دامنه چجوری شد 4 صدم؟

گزینه دال این سوال به این دلیل نادرسته که K اگه 2 برابر بشه U باید 2 برابر کم بشه که E ثابت بمونه ولی استاد گفتن طبق رابطه انرزی مکانیکی برای نوسانگر V E 4 برابر میشه خب الان هم من درست میگم هم استاد الان چیکار کنم

چجوری اولی t12بود بعدی دوتا t24شد چجور شد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

(1)

ااصیه / | آکادمی امروز

ااصیه /

1 سال پیش

سلام جریان خط زدن کمان ها چیه؟ در دقیقه 10

سلام اگر توجه کنی چون دوتا پی وجود داره اون هارو باهم خط میزنه .. اگرم دوتا cos داشت cos هارو حساب نمیکنم فقط عدد هاشو میزاریم و t رو ب دست میاریم

چرا 10 به توان منفی 2 حذف نشد؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)