= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه باشتنی
1 هفته پیش
سلام میشد این گزینه یک رو به عملکردش نگاه نکنیم فقط کافی بود بگیم چون سمت کاهنده است درسته ؟ توی ویدیو قبل استادهمین کار میکردن میشد راحت اینم گفت مگه نه؟
فاطمه عباسی
3 ماه پیش
سلام می شه گزینه ی ۱ رو توضیح بدین؟ من نمی فهمم چرا مس به صورت جامد وارد واکنش می شه؟
محمد اسکندرلو
4 ماه پیش
ببخشید در گزینه ۲. مگر مس بالاتر قرار نگرفت پس کاهندگی کمتر از هیدروژن میباشد ددنتیجه هیدروژن نقش اند را ایفا میکند پس چرا قسمت دومش رو فقط غلط گرفتیم
پریناز نصیری
5 ماه پیش
سلام گزینه 2 رو اگه با روشیکه قبلا استاد گفتن بریم به جواب 5.4 میرسیم اخه! یعنی به ازای 64 gr CU مصرفی 2*108=216 gr AG تولید میشه اگر 216-64 کنیم چواب میشه 152gr افزایش بعدش تناسب بگیریم و بگیم به ازای 64gr مصرف 152gr افزوده شده حالا اگه 2.3gr مصرف بشه 5.4gr افزوده میشه.
آمنه قدیم پور
5 ماه پیش
منظور از اینکه قطب های ولتسنج برعکس به قطب های پیل وصل شده چیه مگه ما نیم سلول هیدرورن رو به قطب منفی ولت سنج وصل نمیکردیم خب اینجا هم به قطب منفی ولت سنج وصل شده
Zahra =)
5 ماه پیش
میشه یکی این نکته اول ک استاد گفتن رو توضیح بده
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
منظورت از نکته اول دقیقا کدوم جمله هست ؟ (ریپلای نباشه 🌷)
A A
6 ماه پیش
سلام استاد در آخر ویدئو گفتند دست چپی ها اکسنده و دست راستی ها کاهنده منظور چپ و راست نیم واکنش هاست یا نه؟
بیژن اقدسی
5 ماه پیش
نه منظور استاد در جدول سری الکتروشیمی هست که باید حفظ باشیم که همواره سمت چپی ها اکسنده هستند و سمت راستی ها کاهنده
آموزش ویدیویی نیروی الکتروموتوری و سری الکتروشیمی برنامه مطالعاتی دوازدهم دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷