Taha Rashidi
4 ماه پیش
درود چرا استاد نقطه بعد M رو در نظر نگرفت که یعنی دلتا اکیس بشه5
برهان رستگار
2 ماه پیش
چون جهت حرکت موج در جهت ایکس است در نتیجه نقطه M از نقاط ما قبل از خود تبعیت میکند پس اول به پایین میرود بعد بالا میرود یعنی اول به -A میرود سپس به نقطه صفر که میشود دلتا ایکس یا همون 15
سینا اذرپرا
4 ماه پیش
توی این سوال نیاز نیست بفهمیم ذره بالا میره یا پایین؟
طهورا عیوضی
3 ماه پیش
سلام نه مسافت ربطی به این نداره که اون ذره داره کجا میره
مبینا عباسی
4 ماه پیش
سلام در هر نوسان متحرک یک بار تغییر جهت میده بنظرم اینجا چون از مرکز نوسان شروع کرده دوبار شده اگه از دامنه شروع کنیم یبار تغیر جهت میدیم اگه میشه جواب بدید این چندمین باره دارم سوال میپرسم
مبینا عباسی
4 ماه پیش
سلام دوست عزیز خیلی ممنونم از پاسخ گوییت الان کدوم یکی از این جمله ها درسته؟ 1/در هر بار نوسان متحرک(از دامنه)متحرک یک بار تغییر جهت میدهد 2/در هربار نوسان متحرک(از دامنه) دو بار تغییر جهت میدهد
مبینا عباسی
4 ماه پیش
ممنونم 🙏🏻
محمد دشتبان
4 ماه پیش
نمیخواین رسیدگی کنین واقعا؟؟؟؟؟
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
ایرادات و انتقادات رو به پشتیبانی منتقل کنید تا پیگیری بشه
Amir Hossein J
4 ماه پیش
سلام این روش برای امتحان نهایی قبوله؟
طهورا عیوضی
4 ماه پیش
سلام بعید میدونم همچین سوالی توی امتحان نهایی بدن!
فاطمه شهراپور
11 ماه پیش
چه م قعی تندی ذره بیشینه است
ابوالفضل شاه بخشی
5 ماه پیش
در مبدا یا میشه گفت اونجا که x قطع شده
فاطمه شهراپور
11 ماه پیش
انجا استاد از کجا فهمید موج در خلاف محورx هست
محمد چاوش سلطانی
4 ماه پیش
باتوجه به اینکه شکل علامت رو برای M برعکس رسم کرده پس میتونیم بگیم که خلاف محور x ها هستش! در کل برای تعیین بالا یا پایین بودن از نقاط قبلی نقطه استفاده کن که اگر نقاط قبلی پایین تر بودن باید پیکان رو پایین باشد و بلعکس و اگر پیکان برعکس بود پس برعکس هستش.
مریم قربانی
1 سال پیش
بچهایی ک شاگرد استاد نوری بودید و منبع دیگه ای استفاده نکردید،خدا وکیلی فیزیک اردیبهشت ۴۰۴میخام بدونم چند. درصد زدید
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
👆👆👆 دوستان لطفا به دوستتون کمک کنید
نسترن اکبری
1 سال پیش
ببین فیزیک واقن تو باغ نبودم اصلن کلنننن سر در نمیاوردم از پایه مشکل داشتم شروع کردم از سال دهم به ترتیب فیلمای استاد نوریو دیدم الان درس مورد علاقم شده فیزیک خیلی راحته برام تو کنکورم 40 زدم
مریم قربانی
11 ماه پیش
@نسترن اکبری خوبه انشالله کنکور بعدی درصدتون بهتربشه
محمدجواد ظهیری اصل
11 ماه پیش
سلام من تمام فیلمای استاد رو ندیدم ولی 14 درصد زدم
دنیا قریبی راد
1 سال پیش
اشتباهات جزوه واقعا رواعصابن
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
ایرادات رو به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
فرشته جباری
1 سال پیش
مگه تو شکل سوال نوسانگر اول از 0 نمیره به A- بعد دوباره به 0 بعد به A+ و در اخر دوباره به نقطه ی 0 نمیره ؟ . پس چرا استاد تو محوری که کشیدن از 0 رفتن به A+ بعد به 0 ؟
سادنا زرین
1 سال پیش
سلام چرا تو سوالای قبلی وقتی جابه جایی رو حساب کردیم میگفتیم T دوم یعنی دوتا دامنه پس دامنه را در ۲ ضرب میکردیم تا جابهجایی بدست بیاد چرا اینجا از قرینه استفاده میکنه
آموزش ویدیویی پایه3: تست های موج و مشخصه های موج برنامه مطالعاتی دوازدهم دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
طهورا عیوضی
3 ماه پیش
سلام اوکیه؟