= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
خانم دکتر سما نصر
4 ماه پیش
سلام..............کاهش فشار اسمزی مگه این نبود ک مولکول اب کاهش بیداکنه یعنی کاهش فشار اسمزی ؟ چرا الان توسیرابی ک اب زیاده کاهش فشار اسمز رو داریم؟
حیدر مالداری
5 ماه پیش
خود استاد قبلا تو قسمت لوله گوارش انسان گفتن B12 ساخته شده توسط باکتری ها ، برای جذب نیاز به فاکتور داخلی نداره و فقط B12 خوراکی نیاز به فاکتور داره. اینجا میگن نیاز هست به فاکتور!!!!!!
Abolfazl Torabi
5 ماه پیش
سلام کتاب درسی نوشته دوباره به سیرابی وارد میشود، بیشتر حالت مایع پیدا میکند و سپس به نگاری جریان میابد. اما استاد گفت حالت مایعیش رو قبل از ورود به سیرابی داشته. میشه توضیح بدید؟
پوریا خیره کش
6 ماه پیش
خدایی ده دقیقه اول از یه استند آپ کمدی خنده دارتر بود😂
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
💙
Zahra =)
8 ماه پیش
این فصل تصویر و صدا هماهنگی ندارن🤦
پوریا خیره کش
6 ماه پیش
سرعت ویدیو هارو زیاد نکردی؟
هانیه سادات موسوی
9 ماه پیش
راست روده ندارن اینا
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
در مورد نشخوار کنندگان چون کتاب درسی در این مورد چیزی نگفته، نمیتونیم براشون راست روده در نظر بگیریم
ابوالفضل کوه پیکر
9 ماه پیش
دهان مگه خورده نمیکنه
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
خیر کتاب همچین حرفی نزده آرواره رو گفته
محمود طاهری
9 ماه پیش
سلام ؛ ببخشید ، جملهٔ « معده گیاه خواران عامل داخلی تولید نمیکند » . استاد گفتن که از نظر علمی اشتباه است ! حالا چرا ؟
آموزش ویدیویی لوله گوارش (قسمت 2) برنامه مطالعاتی 150 روزه هفته 3 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
زینب مقدم
4 ماه پیش
سلام وقتت بخیر ❤️ هر جا که غلیظ تر باشه(شمار حل شونده نسبت به آب بیشتر باشه) فشار اسمزی بیشتره پس هرجا که آب بیشتره فشار اسمزی کمتره