= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سحر راد
3 سال پیش
دلیل اینکه اینجا منفی رو برای mgh گذاشتیم و تو سوال دقیقه 11:30 نزاشتیم چیه؟
غزل وحید
3 سال پیش
چون اونجا توان پمپو میخوایم یه بار دیگه ببین متوجه میشی
سبحان پرهوده
1 سال پیش
عشقیه خخخ
دنیز بابایی
1 سال پیش
با سلام دلیلش این هست که = ما گفتیم توی مسئله هایی مانند پمپ اب و پله برقی و... از فرمول w=mghاستفاده میکنیم یعنی انگار کار کل که در واقع {cos تتا *;w=df} هستش جادبه زمین هم به صورتی وارد میشه که تمایل داره جسم رو پایین بکشه ولی این جسم در خلاف جهت یعنی با تشکیل زاویه 180 درجه حرکت میکنه ماهم میدونیم که کوسینوس 180 درجه برابره با منفی یک بخاطر همین میگیم فرمول ما به این شکل در میاد که کار برابره با 1-*w=mgh به خاطر همین میشه کار برابره با شتاب جاذبه که تقریبا 10 ضربدر ارتفاع یا همون جابه جایی ضربدر جرم جسم ضربدر منفی یک البته من هفتم هستم و بیشتر از این نخوندیم و نمیتونم راهنمایی کنم امیدوارم که مفید واقع شده باشه
حدیث پناهی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر میشه این سوال رو یه بار واسم به طور کامل توضیح بدید ممنون میشم:)
شروین رمضانی
3 سال پیش
سلام حدیث خانم توی این تست انرژی مصرفی را داده و چون در خلا هست انرژی مکانیکی پایسته است و چون رها میشود تندی ثابت اولیه صفر است و از فرمول یک دوم وزن ضربدر تندی دوم به توان دو کار را حساب میکنیم که میشه 1600 و از فرمول بازده. مساوی است با توان مفید بر روی توان ورودی ضرب در 100 بازده را بدست می اوریم
مبین الفتیان
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب ببخشید پس mgh چی شد چرا اصلا از اون استفاده نمیکنیم؟ توی درسنامه برای اینکه توان مفید رو بدست بیاریم یه طرف مساوی توان مفید پمپ بعلاوه منفیه mgh میذاشتیم و یک طرف دیگه مساوی کار کل انجام شده . اینجا چرا از mgh استفاده نکردیم؟
حورا موسوی
1 ماه پیش
چطوری میتونم کسینوس رو بدست بیارم؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید
محیا موسوی
1 ماه پیش
پاسخ چی یاد یاد گرفتی گزینه ۱
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محیا موسوی
1 ماه پیش
چی یاد گرفتی گزینه ۲
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محیا موسوی
1 ماه پیش
عزیزم ۳۶تقسیم بر ۱۸میشه ۲ ولی تو نوشتی. ٠/٠۵ ۲ ×100=۵٠٪
Amir o
4 روز پیش
چطوری خروجیت از ورودیت بیشتره و مگه 180000÷180=1000 ولی نوشتی 18000
پارسا روزامید
2 ماه پیش
اگه توی اینجور سوال ها بخوایم با روش دوم در امتحانات خرداد حلکنیم معلما ایراد میگیرن؟یا نمره کامل رو میدن؟
مطهره طالبی
2 ماه پیش
بچه ها سوال دارم جواب چی یاد گرفتی چی میشه من 150 بدست اوردم میشه راه حلشو بزارین
آموزش ویدیویی توان متوسط برنامه مطالعاتی 150 روزه هفته 4 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)