تعادل گرمایی(با تغییر حالت بدون دمای تعادل)_قسمت1

5/5
(8 رای)

30 بهمن

 دامنه توابع رادیکالی و تساوی دو تابع
دامنه توابع رادیکالی و تساوی دو تابع

`01:12

2 تمرین

 پتانسیل آرامش و عمل
پتانسیل آرامش و عمل

`00:49

 نکات تکمیلی آرامش و عمل
نکات تکمیلی آرامش و عمل

`01:06

 عنصرها در طبیعت + واکنش ها در دنیای واقعی + حرفهایی درباره فلز و زندگی
عنصرها در طبیعت + واکنش ها در دنیای واقعی + حرفهایی درباره فلز و زندگی

`01:10

سوالات دیگران

یک سوال برای امتحان ها اگر از روش تشریحی استاد بریم جون این روش هم ساخته استاده اشکال داره؟ چون بعضی مواقع میگن باید طبق اصول کتاب و فرمول های کتاب در امتحان جواب بدین و روش های دیگه قبول نیست؟!

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام وقت بخیر روش بورسی چی یاد گرفتی چجوری میشه

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷 و اینکه خواستید عکس راه حلتون رو بفرستید چک کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

منم چی یاد گرفتیم و گزینه 1 بدست اوردم البته من دلتا تتا رو منفی در نظر گرفتم

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷 خواستید عکس راه حلتون رو بفرستید چک کنم 🌷 ریپلای نباشه

من متوجه نشدم بلخره الان توی چی باد گرفتی باید 𝑄=𝑄' باشه یا 𝑄'⧽𝑄؟؟ میتونیم بگیم 𝑄 که میشه 𝑚𝑙𝑓 و برابر با 𝑄 که میشه MC△𖦛 قرار میدیم؟ بعد دلتا تتا رو منفی بنویسیم یا مثبت

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اینجا استاد میگن پرانتز اول که توش منفی 50 داره رو میبریم اون طرف مساوی که مثبت بشه مگه ما قبلن وقتی میخاستیم ساده سازی کنیم 10 به توان منفی 3 رو میبردیم اون طرف مساوی مثبت 3 نمیشدپس چرا الان هیچ تغییر نکرد و فقط منفی 50 علامتش عوض شد

ویس اولتون نا واضحه ممنون میشم دوباره ظبط کنید

عرض کردم که فرق چندانی نداره اون یخ صفر درجه کارش این بوده که آب بشه و گرما از آب بگیره و آب رو برسونه به صفر درجه حالا یه بخشیش آب شده و اون آب ۵۰ درجه رو رسونده به صفر باقی یخ صفر درجه نشسته سر جاش و داره نگاه می‌کنه 😊

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

میشه توضیح بدین

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

روش تستی که استاد رفتن منفی۸۰ برای یخ از کجا اومد؟؟

ضریب یخ 0 درجه منفی 80 هست ینی هر جا یخ 0 داشتیم به جای اینکه ضربدر دماش مه انکار همون صفره بکنیم ضربدر منفی هشتاد میکنیم حالا اگه یخمون 0 درجه نبود و منفی هر عددی بود به جای منفی 80 همیشگی اچ ضربدر نصف دمای یخ میکنیم امیدورام متوجه شده باشی

گزینه ۲ میشه به روش تستی حل کردم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

جواب چی یاد گرفتی که میشه گزینه ۳ به روش تشریحی

درسته

کوثر نجفی | آکادمی امروز

کوثر نجفی

1 ماه پیش

از کجا باید بفهمیم مسئله، دمای تعادل یا تعادل گرمایی؟ که بعد بفهمیم از کدوم فرمول بریم

اصن چه فرقی میکنن😂

گزینه1

سلام میشه گزینه ۲ شما فکر کنم بعد پیدا کردن یخ ذوب شده دیگه جرم یخ اولیه رو پیدا نکردی. یخ ذوب شده میشه ۲۰۰ که اونو باید به اضافه ۵۰ کنی که یخ ذوب نشده هست که میشه در مجموع ۲۵۰ جرم یخ اولیه.

گزینه 3

آموزش ویدیویی تعادل گرمایی(با تغییر حالت بدون دمای تعادل)_قسمت1 برنامه مطالعاتی 150 روزه هفته 5 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز