= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن
سبحان اکبری
1 ماه پیش
یه سوال آیا تا زمانی که خازنی رو که شارژ کردیم به مصرف کننده مثلا لامپ وصل نکردیم هنوز شارژش میمونه یا خود به خود به مرور زمان تخلیه میشع؟؟
Amin reza Salari
5 ماه پیش
الان یه سوال اگه خازن گوشی بهش یه ولت سنج وصل کنیم ۲۲۰ولت رو نشون میده درست میگم طبق تعریف استاد
محمد علی خوش رضا
4 ماه پیش
نه خازن به برق مستقیم وصل نشده برق 220 به باتری باتری به خازن
پریسا جمشیدی
5 ماه پیش
آخه اگه شب شارژش نکنیم دگه درس نمیخونیم صبح چرا چون گوشی خاموشه😂😂😂😂
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
حق😂
سیده مبینا میرمحمدی
5 ماه پیش
میتونیم توی این جا بگیم ظرفیت خازن فقط به دی الکتریک بستگی داره؟ و اینکه برای همه این قانون برقراره؟ اگر نسبت مساحت و فاصله باهم زیاد بشه فقط به دی الکتریک ربط داره؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 آخرش منظورم ثابت دی الکتریک بود
علی رادمهر
6 ماه پیش
سلام خسته نباشید ببخشید تفاوت فرمول دومی و اولی چیه چه زمانی کدوم به کار میره از کجا بفهمیم کدومو استفاده کنیم؟
فاطمه محمدی
6 ماه پیش
جواب چی یادگرفتیم چی میشه؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
با پاسخنامه تطبیق بدید 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
فاطمه محمدی
6 ماه پیش
مگه نگفتیم ظرفیت خازن یعنی c ب بار یعنی Q بستگی نداره پس چرا اینجا C کم شد q هم کم میشه؟
فاطمه محمدی
6 ماه پیش
من متوجه نشدم چرا ظرفیت خازن ثابت میشه تو شرایط عادی چون QباV برابره و اگر نصف بشن بار هم نصف میشه؟
آموزش ویدیویی مفهوم خازن + مسائل خازن برنامه مطالعاتی 150 روزه هفته 6 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
محمد طاها خزاعی پور
2 هفته پیش
بله، در صورت عدم وجود دی الکتریک بین صفحات، ممکنه به مرور و با یونیزه شدن هوای بین صفحات خازن، تخلیه صورت بگیره