= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
الهه کریمی
4 هفته پیش
سلام تو این دقیقه نباید بجای بزرگی میدان مغناطیسی بزرگی نیروی مغناطیسی مینوشت؟
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
سلام بله توی اون بالایی باید میگفت نیرو احتمالا
محمودی p
1 ماه پیش
در قسمت سوالات چی یادگرفتی .. اون اسلاید دوم سوالات که نوشته بود با توجه به جهت جرخش جهت جریان رو بگید .. این سوال رو برام توضیح میدید؟ در قسمت جزوات اصلا جواب چی یادگرفتی رو نبود .. لطفا یکی برام توضیحش بده یا از روی جواب اصلیش برام اسکرین بفرسته ممنونش میشم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-40349?comment_id=705240#comment-705240 چک کنید
حمیدرضا جهانگیر شیرخانی
1 ماه پیش
سلام در قسمت چی یاد گرفتی سوال اهن ربا در پاسخنامه اشتباه جواب داده شده برعکس میشه یعنی به ضلع بالا نیرویی به سمت بالا وارد میشه که جریان در اون درون سو هست و در ضلع پایین نیرویی به سمت پایین وارد میشه و جریان برون سو هست لطفا چک کنید اگر امکانش هست جواب بنده رو بدید
نگین منصور پور
1 ماه پیش
کلا مفهوم مثال دقیقه ۹ رو متوجه نشدم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
توضیح دادم
نگین منصور پور
1 ماه پیش
دقیقه ۹ چرا نیروی نیروسنج و نیروی میدان باهم جمع شدن ؟ مگه نباید همدیگرو خنثی کنن و قرینه نیروی وزن باشن؟
1 ماه پیش
دوستان مگه ما نگفتیم میدان مغناطیسی زمین شمال هست؟و شمال یعنی بالا ، بالا یعنی برونسو . اینجا چطور میشه درونسو؟
آیلار اسماعیلی
1 ماه پیش
سلام،،در بعضی سوالها میگن مثلا جهت میدان رو به شماله ما جهت رو رو به بالا میگیریم در بعضی سوالها شمال رو درون سو میگیریم،،حالا تو فضای دو بعدی درون سو میگیریم تو فضای سه بعدی رو به بالا،،،ولی تو سوالها از کجا بفهمیم منظورش فضای دوبعدی هست یا سه بعدی،ممنون میشم جواب بدین.
نادیا یوسفی
1 ماه پیش
سلام اینجا چرا نیرو رو سمت بالا در نظر گرفتن استاد؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-40350?comment_id=693159#comment-693159 سلام اینجا توضیح دادم
آنیا ابراهیمی محتشم
1 ماه پیش
۱۰:۵۳ رو من اصلا نفهمیدم .لطفا جوابگو باشین و کمک کنید.دقیقا این که تو این ثانیه گفتن
فاطمه محمدی
1 ماه پیش
جواب چی یادگرفتی رو از کجا ببینم؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
از بخش دانلود ها، همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید، باید بارگزاری شده باشه چک کنید اگر نبود به پشتیبانی اطلاع بدید
فاطمه محمدی
1 ماه پیش
مگه در عمل و عکس العمل نباید نیرو به یک اندازه وارد شود؟ یعنی همون اندازه f و f` هم هست پس چرا ترازو باید کم یا زیاد شود؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
1 ماه پیش
دوستان این قسمت رو متوجه نمیشم که جریان چجوری عموده بر جریان و میدان؟حالا چه جریان چه سرعت
آموزش ویدیویی نیروی وارد بر سیم حامل جریان برنامه مطالعاتی 150 روزه هفته 8 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷