= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
باران مشاقی
3 هفته پیش
سلام من زمانو گذاشتم تو رابطه ابسیلون که شد ۱۱۲/۵ ولت بعد طبق رابطه جریان مساوی با ابسیلون به مقاومت جریان شد ۲۲/۵ چرا اینطوری نمیشه؟
نازنین معراجی نسب
4 هفته پیش
جواب الف میشه ۱ پنجاهم جواب ب میشه ۵ دوم درسته؟
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
نازنین معراجی نسب
4 هفته پیش
بیشینه سینوسی میچرخد درسته؟؟
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
آرمیتا اسماعیل پور
1 ماه پیش
چرا ضربدر ۱/۲۰۰ شده ؟ مگه t = ۱/۴۰۰ نیست ؟ که اگه با اون حساب کنیم جواب بدست نمیاد ، چرا این زمانه رو تقسیم دو کرده ؟ ربطی به مقاومت داره ؟ اصلا از مقاومت استفاده میشه ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 اونجا هم اشتباه نوشته یک دویستم باید مینوشت یک چهارصدم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
این احتمالا مال رشته تجربی نیست
آرمیتا اسماعیل پور
1 ماه پیش
پاسخنامه نوشته T/2 برابر ۰/۰۱ و جواب رو بدست اورده ولی کمترین مقدار جریان که صفر نیست ،جریان منفیه که میشه ۳T/2 . نه مگه ؟ که اینجوری رفتم جواب بدست نیومد ، سوال اشتباهه یا هر جا گفتن کمترین مقدار جریان باید صفر بگیریم ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 این برداشت بنده هست باز توی حل سوالات دیگه باید مطمئن بشید
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
بله احتمالا جواب میده همیشه ولی زیاد استاندارد نیست بخصوص برای نهایی ...
Amin reza Salari
1 ماه پیش
سلام تو سوال وقتی گفت ۵۰۰حلقه استاد نباید میگفت که nرو به ما داده چون گفت Rرو به ما داده
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام اشتباه گفتن منظورشون همون n بود
Amin reza Salari
1 ماه پیش
سلام ممکنه داخل امتحان نهایی زاویه رو برحسب درجه بده و از ما به صورت رادین بخواد منظورم اینه که زاویه که برحسب درجه هسته را باید ضربدر پی به روی ۱۸۰بکنیم تا به رادیان تبدیل بشه یا خیر
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام بله دقیقا همینطوره بهتره از این فرمول استفاده کنید برای نهایی چون دقیقا در کتاب آمده
هانیه افشاری
1 ماه پیش
سلام روز بخیر میشه یکی سوال 2 چی یاد گرفتی را توضیح بده من امگا را 200 پی در میارم
ج جج
4 ماه پیش
تو سوال آخر قبل نمودارا چرا استاد جریانو ۲ آمپر رو گذاشت تو معادله بعد از دوطرف خط زد اصلا تو اون سوال نیازی به جریان نبود
آموزش ویدیویی جریان متناوب برنامه مطالعاتی 150 روزه هفته 9 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
باید N میذاشتن حواسشون نبود