= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمدحسین عامری
3 ماه پیش
احساس میکنم دیگه داشت بحث ناموسی میشد😂😂🤣
Yasin Aryani
3 ماه پیش
سه پدر یه مادر 🤣
محدثه خدامراد
6 ماه پیش
پس یعنی اگه در تستی نوشته بود انزیم A کربوهیدرات A را در سلول تولید نمیکند ما غلط میگیرم چون تولید میکند؟؟؟
ستایش آلبا
6 ماه پیش
الان مگه نمیگیم در الل های یکسان همون نوع الل بیان میشه؟ پس وقتی الل ها یکسان نباشن و قرار باشه فقط یکی از الل ها بروز کنه (رابطه بارز و نهفته) پس چرا الل بارز و الل نهفته رو با یک حرف نشون میدن و فقط بزرگ و کوچیکش فرق میکنه؟ از اول الل هاش یکسان نبودن که / عذرخواهی میکنم شاید من متوجه نشدم
جواد سارا
5 ماه پیش
خواهش میکنم منم اصلا نفهمیدم تو چی میگی
ریحانه محبی فر
6 ماه پیش
ما در گربه هل هم خالی خالی مشکی و سفید داریم هم خاکستری یعنی میشه گفت در شرایط مختلف نوع بیان ژن متفاوته؟
ریحانه محبی فر
5 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی خب چرا یه چیز مشخصی نیست و متفاوته رابطه ی الل های مربوط به رنگشون؟ همشون گربه هستن دیگه
رامش زارعی
6 ماه پیش
جزوه دست نویس رو ازکجابیاریم
حامد عباسی
5 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی جزوه پر نشده ش کجاست اونوقت ؟
مونا نصیری
6 ماه پیش
سلام وقت بخیر اینکه استاد میگن هر فرد دیپلوئید برای (هر)صفت بیش از یک الل دارد... خب ممکنه اون صفت وابسته به X باشه و در پسران این موضوع صدق نمیکنه درسته؟
مونا نصیری
6 ماه پیش
ممنون🙏
نازنین زهرا سپهوند
7 ماه پیش
سلام وقت بخیر، میشه بگید منظوراینسوالچیه؟ در رابطه بارزیت ناقص افراد ناخالص فنوتیپی متفاوت با حالتهای خالص بروز میدهند ولی در رابطه بارز نهفتگی تعداد فنوتیپها کمتر از ژنوتیپ هستند
نازنین زهرا سپهوند
6 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
روناک عباسی مقدم
7 ماه پیش
استاد من با این پز علمی که شما میدید خیلییییییییی مشتاق تر و هیجان زده و امیدوار تر میشم که ۱استاد فرافوقی چون شما دارم ۲ برم دانشگاه و بیشتر درس بخونم و مثل شما علاوه بر کمک به انسان ها با علم و معلومات که قطعا سالهای زیادی تجربه پشت سر گذاشته شده با همه صحبت کنم و مثل شما پز بدم
asra azizi
7 ماه پیش
سلام یه سوال در ژنوتیپ خالص رابطه بارز و نهفته و هم توان و بارزی ناقص چرا وجود داره؟ اول فیلم استاد گفت روابط بین الل ها زمانی پیش میاد ک این دوتا الل متفاوت باشد..؟؟
Taha Rashidi
7 ماه پیش
درود این سه تا چون الل های "یکسانی" دارند رابطه خاصی ندارن دیگه؟! درسته؟؟
Taha Rashidi
7 ماه پیش
یا اولی دومی هم توانی و سومی بارز و نهفته هست(خالص نهفته)
ZAHRA EZAZI
7 ماه پیش
ببخشید من یه سوال دارم. خب الان این گل صورتی اگه خودش بخواد به عنوان والد توی تولید مثل شرکت کنه با چه رنگ گل دیگه ای وارد تولید مثل میشه؟ الل هاش چجوریه؟؟؟؟ بازم میشه بارزیت ناقص؟ خب رنگ گل به وجود اومده چی میشه اونوقت؟ وویس ناواضح بود لطفا دوباره ظبط کنید
طناز طهماسبی
7 ماه پیش
چرا ژنوتیپ خالص جز همه دسته بند های روابط هست ؟ مگه این روابط در مورد ژنوتیپ ناخالص نیستند؟
آموزش ویدیویی روابط میان الل ها برنامه مطالعاتی 150 روزه هفته 11 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷