= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا چهلسر
2 ماه پیش
سلام چرا استاد در تست آخر درس ۳ آرایش الکترونی واعداد کوانتومی گفتن اتم Aنمی تونه به dختم بشه
BTMN
4 ماه پیش
برای رسم آرایش الکترونی یون ها اول ساده رسم میکنیم و بعد به اندازه بار نوشته شده اضافه یا کم میکنیم؟ مثلا توی درسای قبلی وقتی یون ۳بار مثبت رسم میکردیم بعد رسم ساده ۳تا از اخرین زیرلایه کم میکردیم ولی اینجا بعد از ساده رسم کردن به یون ۳تا الکترون میدیم تا خنثی شه الان کدوم راه درسته؟؟!؟
فاطمه/نهال بیات
1 ماه پیش
چون میخوایم خنثی درش بیاریم. در واقع مثل یه عددی بوده و بعد گفته با کم کردن سه تا الکترون فلان قدر شده.
یلدا مردان
4 ماه پیش
سلام تعیین گروه و ردیف نمیفهمم😕
محمد چاوش سلطانی
3 ماه پیش
سلام گل. خلاصه ای برای تعیین گروه و ردیف میگم براتون امید وارم مفید باشه: شماره دوره/ردیف : بزرگترین n در آرایش الکترونی عناصر نشان دهنده شماره دوره عنصر مورد نظر هست . _ _ _ برای تعیین شماره گــروه 3 حالت وجود داره! 1) شماره گروه در دسته s : توان آخرین s 2)شماره گروه در دسته p : توان آخرین p + 12 3)شماره گروه در دسته d : توان آخرین s + توان آخرین d
شیرین مهندس سامان
5 ماه پیش
سلام وقت بخیر یه سوال برای این که بخوام مشابه همچین سوالی حل کنم باید تمام عنصر هارا با توجه به آرایش فشرده با اولشون با آرگون در نظر بگیریم
دانیال قاسمی
5 ماه پیش
ردیف 4 گروه 13 میشه
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
دانیال قاسمی
5 ماه پیش
استاد چرا سه بار مثبت رو به الکترون های x اضافه کردید مگه نباید کمش کنیم.
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
سمیه جعفری
6 ماه پیش
الان دوره ۴ و گروه ۱۶ میشه اکسیژن خب اکسیژن مگ ب ۳pبتوان ۴ ختم نمیشه؟ لطفا جواب بدین
آموزش ویدیویی تعیین ردیف و گروه در جدول تناوبی برنامه مطالعاتی 120 روزه هفته 1 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
سلام 🌷🌷🌷