استوکیومتری محلول ها

5/5
(1 رای)

16 اسفند

شبکه هادی قلب
شبکه هادی قلب

`01:12

1 تمرین

تابع نمایی
تابع نمایی

`01:06

2 تمرین

چرخه کار قلب
چرخه کار قلب

`01:28

استوکیومتری محلول ها
استوکیومتری محلول ها

`01:01

1 تمرین

سوالات دیگران
. رحیمی | آکادمی امروز

. رحیمی

1 هفته پیش

سلام سوال اشتباه حل نشده باید گزینه ۱ شه بنظرم ؟؟

سمیه سیدی | آکادمی امروز

سمیه سیدی

1 ماه پیش

سلام، من متوجه این موازنه نشدم، میشه توضیح بدید✨

سلام کدومش دقیقا

@سمیه سیدی اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

من متوجه منظور سوال از خنثی نمیشم ؟

Vinu .r | آکادمی امروز

Vinu .r

3 ماه پیش

سلام میشه این سوال رو توضیح بدین

ساجده بزی | آکادمی امروز

ساجده بزی

3 ماه پیش

سلام من اونجایی که استاد اومدن از روی مولاریته جرم بدست آوردن نفهمیدم قسمت دوم سوال؟!

زهرا . | آکادمی امروز

زهرا .

4 ماه پیش

سلام وقت بخیر ببخشید من اینجا نفهمیدم چطوری m شد یک چهارم یا بیست و پنج صدم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Hos _ | آکادمی امروز

Hos _

5 ماه پیش

من هنوز هم متوجه نشدم که چرا بجای CO2 از یکی از واکنش دهنده ها استفاده کرد!!؟؟؟

در فصل گاز atp گفته شد بود ک گاز 22400؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Ziba ‌ | آکادمی امروز

Ziba ‌

5 ماه پیش

نه نگا ۲۲.۴ هست ولی چون اینجا حجم گاز رو میلی لیتر خواسته اومدیم ۲۲۴۰۰ گذاشتیم تو مخرج ک حجم گاز میلی لیتر بدست بیاد تو میتونی همون ۲۲.۴ بزاری ولی از اخر ک لیتر اومد بیا ضربدر ۱۰۰۰ کن ک میلی لیتر بدست بیاد

زندگیم اگ سال 98 کنکور میدادم >>>>>>>>>>

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

5 ماه پیش

😂😂😂😂

واقعا حیف این همه زحمت که که دانش آموزها میکشن. از هر صد نفری که این سوالو کامل بلدن پنج شش نفر بیشتر نمیرسن جواب بدن تو یک دقیقه ی کنکور. امتحان نهایی بهتره اگه سهمش ۹۰ درصد هم بشه کمه. تا سوالو بخونی و تحلیل کنی ۴۰ ثانیه میگذره

Dina  . | آکادمی امروز

Dina .

6 ماه پیش

سلام این قسمت رو متوجه نمیشم این برداشت رو چجوری از صورت سوال کردن؟!

Dina  . | آکادمی امروز

Dina .

6 ماه پیش

سلام چرا ضربدر ۲و۳ شد؟!

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

6 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

8 ماه پیش

سلام من احساس میکنم بیشتر تست های استاد سطح بالایی داره یا شیمی کلا درهمین سطحه

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

8 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

بیشتر سوالام واسه قسمت لگاریتم بود ک پرسیدم ممنونم🌷🙏

این دو واستون اصلا صداتون مشخص نیست

دوباره ضبط کردم

آموزش ویدیویی استوکیومتری محلول ها برنامه مطالعاتی 120 روزه هفته 2 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز