محمد امین شاه محمودی
1 ماه پیش
سلام خسته نباشید در مورد قلب ۳ حفره ای مگه استاد نفرمود که خون مخلوط ازبطن عبور میکنه
حامد امیدی
1 ماه پیش
ببخشید گزینه ۴ متوجه نشدم باید همه قلب خزندگان رو ۴ حفرهای در نظر بگیریم یا یک سری از خزندگان ؟
حیدر مالداری
5 ماه پیش
گزینه یک اگر نوشته بود بطن درست بود؟ تو کتاب نگفته سرخرگ خروجی از بطن دریچه داره یا نداره
مهین مومنی
7 ماه پیش
قست ج خون خروجی بطن ۳حفره ای رو باید تیره بگیریم آخه تیره و روشن قاطی سپس از سرخرگ خارج میشه
z z
9 ماه پیش
سلام ببخشید مگه دوزیست بالغ قلب سه حفره نداره پس دهلیز ها همزمان منقبض نمی شوند ؟؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
سلام طبق شکل کتاب، بهتره انقباضشون رو همزمان بگیرید چون خون ها مخلوط میشن اگر نکته متناقضی در تست دیدید، بهم بگید 🌷
سین سین
9 ماه پیش
سلام برای گزینه اول علاوه بر اینکه بجای مویرگ گفته شده سرخرگ ، نباید بجای رشته های ابششی میگفت تیغه های ابششی؟ و در گزینه 2 ما کلا سرخرگ داریم با میزان اکسیژن مختلف ... چرا استاد گفتن 2 نوع؟ کلا یک نوع حساب نمیشن ؟
نرگس مهدوی
9 ماه پیش
سلام گزینه ۱ رو میتونی از نظر رشته ها درست بگیری چون تیغه ها جزیی از رشته های ابششی هستن گزینه ۲ هم خود سوال داره رگ ها رو از نظر میزان اکسیژن مقایسه میکنه برای همین سرخرگ با خون روشن رو با سرخرگ با خون تیره متفاوت در نظر بگیرین
.. .
10 ماه پیش
که خب اینجا هم بازم قلب ۴ حفره ای که جدایی کامل بطن ها اتفاق افتاده منظورشونه دیگه! طبق ویدیو جدید😅
.. .
10 ماه پیش
سلام گزینه ۴ با چیزی که استاد تو ویدیو جدیدشون گفتن تناقض داره الان اگه تو تستی این جمله رو اورد باید اشتباه درنظر بگیریم؟ چون همزمان میزنه!! میشه توضیح بدید؟
1339 .
9 ماه پیش
سلام. الان تو چاپ جدید کتاب انقباض دهلیز هارو همزمان در نظر بگیرید. این ویدیو هم برای سال های پیش درسته.
.. .
10 ماه پیش
سلام ببخشید اینجا چون خون تیره وارد قلب ۳حفره ای میشه میتونیم در مورد قلب ۳حفره ای هم درنظر بگیریم؟ طبق فیلم جدیدی که یادبگیریم ۵ استاد توصیح میدن!
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر گزینه اخر دوزیست بالغ گردش خون مضاعف نداشت؟استاد ساده درنظر گرفتند
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام من ندیدم استاد ساده در نظر بگیرن 🤔
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام خداقوت ولی جمله اخر دراین تست گفته یکباره خون به تمام بدن پمپ میشه خب این برای ساده بود اگراشتباه میکنم کمکم کنید ممنون
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر یاخته های تاژک دار در ورود اب به داخل اسفنج نقش دارند؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام بله نقش دارند (هر چند این نقششون غیر مستقیمه)
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر خداقوت در گزینه ۲ منظور خود کمان رو باید فقط درنظر بگیریم و۲رگ رو ببینیم یا رشته های ابششی ومویرگ های درون تیغه هاهم حسابه اونجوری ۳رگ میشه
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام فقط خود کمان
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی 🙏🏻🙏🏻😊
آموزش ویدیویی تست درس 3 برنامه مطالعاتی 120 روزه هفته 3 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر طبق شکل کتاب درسی ، شما خون مخلوط در نظر بگیرید