حنانه همت پور
2 سال پیش
سلام بچه ها کسی جزوه رو ل یک و دو و سه کامل نوشته
حنانه همت پور
2 سال پیش
@نرگس مهدوی ممنونم وقت ندارم
امیرسینا رضوی
2 سال پیش
فصل 1 و 2 و 3؟ یا گفتار؟
امیرسینا رضوی
2 سال پیش
آهان ندارم شرمنده
عسل میراحمدی
1 سال پیش
@امیرسینا رضوی فصل اول رو داری؟
امیرمحمد .
1 سال پیش
@عسل میراحمدی درس یک فصل یک رو دارم
مبینا رازبان
1 سال پیش
سلام بزنش روی دور تند و خودتم تند تند بنویس
محمد بوستانچی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی سلام میشه اگه فصل اول رو کامل داری بفرستی؟!
Ayla ....
1 سال پیش
@وحید مکاریان سلام شما جزوه رو مینویسید زیاد وقت ازتون گرفته نمیشه؟
حیدر مالداری
5 ماه پیش
بیشترین فعالیت پمپ سدیم پتاسیم بلافاصله بعد از پتانسیل عمل هست یا بین دوتا پتانسیل آرامش؟؟
حیدر مالداری
5 ماه پیش
پس نمیتونیم بگیم همه پیک های شیمیایی نورون ها از یاخته پیش سیناپسی با اگزوسیتوز خارج می شوند درسته؟ چون اگه اون پیک هورمون باشه دیگه چیزی بنام پیش سیناپسی نداریم
زهرا نصراللهی
3 ماه پیش
سلام و احترام فکر کنم برای پاسخی که دادید تعریف هارو اشتباه کردید ما پتانسیل عمل داریم با حالت عمل که این دو یکی نیستند یه تصویری رو براتون فرستادم امیدوارم به دردتون بخوره
حیدر مالداری
5 ماه پیش
سلام در این تصویر هر کدوم از کانال های دریچه دار جداگانه با اتصال ناقل باز میشه ولی استاد گفتن فقط یدونه کانال با اتصال بازمیشه و بقیه با اختلاف پتانسیل حاصل از اون باز میشن مثل سر دندریت ها در درس قبلی کدوم درسته؟
زهرا نصراللهی
3 ماه پیش
ما دوتا کانال داریم: ۱دریچه دار ۲همیشه باز ۳دسته بعدی پمپه که میشه نوع سدیم.پتاسیم . . منظور استاد از اینکه تنها یکی باز میشه یعنی دریچه دار ها هستند که برای باز شدن نیاز به محرک دارند
امین سلگی
7 ماه پیش
معلم من بهم گفته ناقل عصبی طی فرایند اندوسیتوز برنمیگرده پیش سیناپسی ، با انتقال فعال برمیگرده
مطهره معتمدی
8 ماه پیش
چرا یک سلول ماهیچه ای اسکلتی نمیتونه تحت تاثیر ناقل عصبی مهاری قرار بگیره؟مگه یاخته عصبی به ماهیچه ها هم پیام نمیفرستن؟
مطهره معتمدی
8 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی توی کتاب کمک درسی نوشته بود . ممنون ازتون
محمد رضا داور پناه
8 ماه پیش
سلام من نفهمیدم ناقل عصبی در کجا تولید میشه اخه استاد یبار گفت ماده ای است که در سیناپس تولید میشه الانم میگه در جسم یاخته ای
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
سلام در سیناپس تولید نمیشه به هیچ وجه در همون جسم یاخته در نظر بگیرید تولیدش رو
فاطمه زهرا بلوچی
8 ماه پیش
سلام استاد در غشای سلول پس سیناپسی فقط کانال دریچه دار سلیمی وجود داره یا نه؟ واینکه کانال دریچه دار پتاسیم هم وجود داره یا نه فقط سدیمی هست؟
زهرا نصراللهی
3 ماه پیش
سلام و احترام هم در غشای سلول پس سیناپسی و هم پیش سیناپسی هر دو حالت کانال دریچه دار، سدیمی(یا تحریکی) پتاسیمی(یامحاری) وجود داره
Amin reza Salari
8 ماه پیش
سلام اگه ناقل مهار کننده باشه طبق گفته استاد باید درون را منفی کند یعنی نمیگذارد دریچه کانال باز شود
زهرا نصراللهی
3 ماه پیش
سلام و احترام مهاری باشه دریچه باز میشه اما از اون دریچه پتاسیم عبور میکنه(نه سدیم!)، پس باز شدن دریچه رو داریم اما این دریچه رو به درون یاخته و.. باز میشه
رضا احدی
8 ماه پیش
واینکه این وزیکول هایی که نورون های عصبی رو انتقل می دهند می توانند از بخش میلین دار نورون بگذرند یا اینها هم یک فرایند خاص برای انتقال دارند اگه میشه این قسمت رو کمی بیشتر توضیح بدید
رضا احدی
8 ماه پیش
ببخشید این ناقل های عصبی دیگه نمی تونن جای دیگری تولید بشن فقط باید در شبکه اندو پلاسمی تولید بشه؟
رضا احدی
8 ماه پیش
سلام میشه بگید این ویدیو ها برای چه سالی هستش
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
سلام از پشتیبانی سوال کنید 🌷
آرمیتا اسماعیل پور
8 ماه پیش
الان اینجا یاخته پس سیناپسی نورونه دیگه ؟
زهرا نصراللهی
3 ماه پیش
نوشته پایانه آکسون کنار تصویر، پس نورونه
آرمیتا اسماعیل پور
8 ماه پیش
چرا گفتن اینجاها مصرف نمیشه مگه پمپ سدیم پتاسیم نداریم که ATP مصرف میکنه ؟
آموزش ویدیویی انتقال پیام عصبی برنامه مطالعاتی 120 روزه هفته 4 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام بهتره که شما خودتون ویدیو رو ببینین و جزوه رو کامل کنین اما اگر به صورت ضروری نیاز به جزوه کامل دارین من پیامتون رو پین میکنم دوستان بهتر بتونن دسترسی داشته باشن