= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه سلطانی
2 ماه پیش
اینجا فقط سوال پرسیده میشه؟چند بار کامنت گذاشتم کسی جواب نداد چی یاد گرفتی گزینه ۲؟
فاطمه سلطانی
4 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی شما میدونید چرا گفتگوی آنلاین جواب نمیده
مریم نوروزی
2 هفته پیش
@فاطمه سلطانی موقعی که میخواستی دوره رو بخری یکی از مشاورین باهات تماس میگرفت اگه شمارش رو داری کارت رو به اون بگو گفتگوی انلاین بعد از یکی دو هفته جواب میدن سرشون شلوغه
فاطمه دوستیان
5 ماه پیش
سلام میشه سوال دوم چی یاد گرفتی رو برام توضیح بدید
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
چک کن قرار دادم
شروین نظری
5 ماه پیش
الان تو این قسمت چونکه میدان رو برداری داده ، ایا نباید منفی بودن میدان پایینی ( میدانی که تو مخرج هست ) لحاظ بشه ؟
علی رادمهر
6 ماه پیش
بسم الله الرحمن الرحیم یک مسأله رو میخواستم عرض کنم اما در رابطه درس نیست ما داریم در دوران غیبت حضرت مهدی علیه السلام به سر میبریم دورانی که الان نایب ایشون حضرت امام خامنه ای قدس سره بر ما حکومت میکنند انقلابی که رخ داد توسط حضرت امام خمینی رحمهالله طبق فرموده ایشون این انقلاب کار من نبود کار خود خدا و امام زمان علیه السلام بود(صحیفه امام رحمهالله) و خودتان را برای دیار با امام زمان علیه السلام آماده کنید(صحیفه امام رحمهالله علیه ) و کلی نشانه که دارند میگویند ما چیزی تا قله نماندیم ما مردم ایران نشان دادیم عرضه دفاع از نایب امام زمان علیه السلام را داریم ما باید تمام تلاش مان را کنیم تا امام زمان علیه السلام مانند امام حسین علیه السلام زیر تازیانه اسب ها نشوند در کربلا و مانند حضرت زهرا علیه السلام نشوند پهلو شکسته تا مانند حضرت عباس علیه السلام نشوند دست بریده تا مانند امام علی علیه السلام نشوند سر مبارک شکافته در آخرین پیج تاریخی هستیم الان باید موضع گیری کنیم یا باید پشت امام زمان علیه السلام باشیم یا پشت دیگران ما انسان هستیم نه آقا نه خانم نه دکتر نه مهندس و.... ما انسان هستیم معاون خداوند متعال ما انسان هستیم بعد از خداوند متعال دومین موجود برتر کل عالم ما انسان هستیم خداوند میتوانست ما را پشه بیافریند اما ما را انسان آفرید از روی لطفش لبیک یا مهدی علیه السلام برای ظهور و سلامتی آقا مهدی علیه السلام صلوات https://eitaa.com/ostad_shojae http://montazer.ir/ حتمااااا عضو شوید 👆👆👆 واسلام علیکم و رحمهالله و برکاته
فرشاد هادیان فرد
2 ماه پیش
داداش مگه اومدی حسینیه 😂😂😂
آیلین حصاری
7 ماه پیش
چی یاد گرفتی ۱ میشه گزینه ۳ و سوال ۲ میشه گزینه ۲ درسته ؟تو پاسخنامه جواب این قسمت رو نزاشته بود پریده بود این سوال رو
محمد صابر حیدری
7 ماه پیش
درود میشه دوباره این سوالو توضیح بدید مگه زیر E1 2 متر نیست چرا برا E2 حسابش کردیم
محمد صابر حیدری
4 ماه پیش
دمت گرم مشتی
مهتاب مهرآبادی
7 ماه پیش
ویژگی های خطوط میدان الکتریکی چرا نیست؟؟؟؟؟
پرهام یاراحمدی
7 ماه پیش
سلام چرا هست داخل باکس چهارم آخره توی این باکس نیست
آموزش ویدیویی برایند میدان الکتریکی + میدان الکتریکی صفر برنامه مطالعاتی 120 روزه هفته 4 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
هر سوالی داشتید میتونید بپرسید در مورد جواب چی یاد گرفتی هم تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷