= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
رقیه اسلامی
1 هفته پیش
مگه جواب سوال اول یاد بگیریم نمیشه پایین تر یا همون کمتر ؟!
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
بله
انیتا حسین پور
1 هفته پیش
ببخشید استاد چرا منفی ۱۸۴میشه ؟؟؟
رقیه اسلامی
1 هفته پیش
چون گرماده و وقتی گرماده باشه کیو ما منفی میشه
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
هستی خزایی
2 هفته پیش
چطوری بفهمیم عنصر ها کدومشون پایدار تر هست کدوم ناپایدارتر؟ مثلا توی همین قسمت o2 و o3 ک o٢ پایدار O3 ناپایدار؟؟؟؟
روژان کنگرانی فراهانی
4 هفته پیش
سلام یک سوال داشتم مگه اینطور نیست که ذرات اینجا انرژی جنبشی شونو از دست دادن . پس قاعدتا باید مجموع انرژی جنبشی شون کمتر بشه
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 به عبارت دقیقتر، میانگین تندی و میانگین انرژی جنبشی ...
نیاز شعبان
2 ماه پیش
.جواب چی یاد گرفتی دومی رو میشه بگید
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
از پاسخنامه تطبیق بدید 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
مائده تیموری
2 ماه پیش
جواب هر دوتا سوال یادبگیریم ها چیه؟اگه امکانش هست علاوه بر جوابش،میشه توی ویس جواب رو توضیح بدید؟متوجه نشدم.. چی روی آنتالپی اثر میذاره؟
مائده تیموری
2 ماه پیش
یه سوال...تو قسمت یاد بگیریم،جوابشون اولیه میشه بالا تر و دومیه میشه گرما ده؟درسته؟
عسل یگانه ثابتی
1 ماه پیش
اولی درست گفتی میشه بالاتر اما دومی میشه تغییر میکند فک کن واکنشت گرما ده باشه برعکسشکنی میشه گرما گیر
آموزش ویدیویی گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن + آنتالپی برنامه مطالعاتی 120 روزه هفته 6 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷