= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نیلوفر شعبانخانی
2 ماه پیش
استاد این قسمت و کند زددد فقط از رو کتاب روخوانی کرد کاش قبل ثبت نام اینارو به آدم بگید پولمون هدر نشه من که راضی نیستم از این معلم باز آقای نوری و بام رفیع خوبن ولی استاد شیمی و ریاضیتون مقت نمی ارزه
امیر حسین
3 ماه پیش
این یارویی که آوردید معلوم نیست معلمه یا نه... باز قبلا یه جزوه ای داشت و تو اون توضیح میداد، الان فقط میاد یه کتاب رو روخونی میکنه و میره اون پول می گیرید که این معلم رو از سر خیابون ور دارید بیارید.... واقعا متاسفم فیلم که فکر کنم برای ۳ یا ۴ سال پیش هست این یارو هم یه توضیح نمیده، فقط روخونی میکنه و میره
آتنا باقریان باقریان
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر من نفهمیدم اون H² آخری که روی صورت واکنش نوشتیم از کجا اومد میشه توضیح بدید🙏🏻
آرمیتا اسماعیل پور
3 ماه پیش
سلام ، تعداد واکنش دهنده ها تغییر نمیکنه پیوندهاشون تغییر میکنه ، پس سمت چپ که ۱۴ تا H داریم سمت راست هم باید ۱۴ تا باشه . تو جزوه درسته اینجا فقط سیکلو هگزانو کشیده که ۱۲ تا H داره
فاطمه مهدیه
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید جواب این دوتا تست که توی جزوه آپدیت شده ولی فیلمش ثبت نشده که میشه تست پانزدهم و شانزدهم میشه با راه حل و جواب آخر بگید چی هستند
الهه پیران
4 ماه پیش
سلام لطفاا میشه حل قسمت اول رو بزاریید ممنون میشم....
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام منظورتون رو متوجه نشدم ریپلای نباشه 🌷
حسین سعادت یار
4 ماه پیش
چرا همرو بر حسب کیلو نوشت ولی 4.2 که بر حسب گرم هستش رو بر حسب کیلو (4200) ننوشت
.. .
5 ماه پیش
تو مورد ج انرژی ازاده شده از سوختن همون انرژی سوختیشو میخواد؟ که باید بر حسب گرم باشه که! یا همون انتالپیشو میخواد که اصن نباید به جز گاز حالت دیگه ای داشته باشیم
.. .
5 ماه پیش
چرا استاد اینجا میگن میشه جمع کل؟ یکیش گرماده هس و یکیشم گرما گیر علامتماش فذق میکنه استاد چرا جمع کردن؟
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
5 ماه پیش
سلام تو این سوالا وقتی دلتا اچ یع واکنشو درستش کردیم یعنی دیگه اون تغییری نمیکنه؟نمیدونم منظورم رو متوجه شدید یا نه
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
5 ماه پیش
سلام واکنش اول و سوم رو متوجه شدم اما دومی چرا نیومد واکنش رو برعکس کنه؟؟ مگه تو واکنش اصلیمون o۲ سمت واکنش دهنده نیس؟ پس چرا نشد؟ اونکه بایددتقسیم بر سه چهارم کنیم درست اما چرا نیومد برعکس کنه؟
.. .
5 ماه پیش
گاز و جامد نباید باشه درسته!
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
5 ماه پیش
پس میشه گفت واسه واکنش هایی استفاده میکنیم گرماسنج رو که فاز ماده های واکنش دهنده و فراورده باید محلول باشن یا مایع پس یعنی اگه یکیشم جامد بود یا گاز نمیشه درسته؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
درست میگید ، ولی استثنا هم داره https://emrooz.ir/cbgstbc-19501?comment_id=729843#comment-729843 این ویسم رو گوش کنید
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
5 ماه پیش
سلام من این قسمتو متوجه نشدم چرا o رو کاری نکردـ؟ یا میشه یه توضیح برین این خط زدن هارو بیشتز
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
5 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام مچکرم لطف کردید.. متوجه شدم
آموزش ویدیویی قانون هس برنامه مطالعاتی 120 روزه هفته 6 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
این موارد رو به پشتیبانی سایت اطلاع بدید