قانون هس

5/5
(1 رای)

12 فروردین

بیگانه خوارها
بیگانه خوارها

`01:00

1 تمرین

 قانون هس
قانون هس

`01:19

1 تمرین

 الکل ها و اترها
الکل ها و اترها

`00:50

1 تمرین

گلبول های سفید غیراختصاصی
گلبول های سفید غیراختصاصی

`00:57

1 تمرین

 اتحادهای نتیجه شده از Sin2 x + cos2 x =1
اتحادهای نتیجه شده از Sin2 x + cos2 x =1

`00:47

1 تمرین

لنفوسیت ها و نحوه عملکرد لنفوسیت ها B
لنفوسیت ها و نحوه عملکرد لنفوسیت ها B

`01:37

1 تمرین

سوالات دیگران

هیچی از این سوال و جوابش نفهمید 🗿💔

استاد این قسمت و کند زددد فقط از رو کتاب روخوانی کرد کاش قبل ثبت نام اینارو به آدم بگید پولمون هدر نشه من که راضی نیستم از این معلم باز آقای نوری و بام رفیع خوبن ولی استاد شیمی و ریاضیتون مقت نمی ارزه

این موارد رو به پشتیبانی سایت اطلاع بدید

امیر حسین | آکادمی امروز

امیر حسین

3 ماه پیش

این یارویی که آوردید معلوم نیست معلمه یا نه... باز قبلا یه جزوه ای داشت و تو اون توضیح میداد، الان فقط میاد یه کتاب رو روخونی میکنه و میره اون پول می گیرید که این معلم رو از سر خیابون ور دارید بیارید.... واقعا متاسفم فیلم که فکر کنم برای ۳ یا ۴ سال پیش هست این یارو هم یه توضیح نمیده، فقط روخونی میکنه و میره

سلام وقت بخیر من نفهمیدم اون H² آخری که روی صورت واکنش نوشتیم از کجا اومد میشه توضیح بدید🙏🏻

سلام ، تعداد واکنش دهنده ها تغییر نمیکنه پیوندهاشون تغییر میکنه ، پس سمت چپ که ۱۴ تا H داریم سمت راست هم باید ۱۴ تا باشه . تو جزوه درسته اینجا فقط سیکلو هگزانو کشیده که ۱۲ تا H داره

سلام وقتتون بخیر ببخشید جواب این دوتا تست که توی جزوه آپدیت شده ولی فیلمش ثبت نشده که میشه تست پانزدهم و شانزدهم میشه با راه حل و جواب آخر بگید چی هستند

سلام لطفاا میشه حل قسمت اول رو بزاریید ممنون میشم....

سلام منظورتون رو متوجه نشدم ریپلای نباشه 🌷

کاش بخش اول سوالم حل میکرد

چرا همرو بر حسب کیلو نوشت ولی 4.2 که بر حسب گرم هستش رو بر حسب کیلو (4200) ننوشت

..  . | آکادمی امروز

.. .

5 ماه پیش

تو مورد ج انرژی ازاده شده از سوختن همون انرژی سوختیشو میخواد؟ که باید بر حسب گرم باشه که! یا همون انتالپیشو میخواد که اصن نباید به جز گاز حالت دیگه ای داشته باشیم

..  . | آکادمی امروز

.. .

5 ماه پیش

چرا استاد اینجا میگن میشه جمع کل؟ یکیش گرماده هس و یکیشم گرما گیر علامتماش فذق میکنه استاد چرا جمع کردن؟

سلام تو این سوالا وقتی دلتا اچ یع واکنشو درستش کردیم یعنی دیگه اون تغییری نمیکنه؟نمیدونم منظورم رو متوجه شدید یا نه

سلام واکنش اول و سوم رو متوجه شدم اما دومی چرا نیومد واکنش رو برعکس کنه؟؟ مگه تو واکنش اصلیمون o۲ سمت واکنش دهنده نیس؟ پس چرا نشد؟ اونکه بایددتقسیم بر سه چهارم کنیم درست اما چرا نیومد برعکس کنه؟

..  . | آکادمی امروز

.. .

5 ماه پیش

گاز و جامد نباید باشه درسته!

..  . | آکادمی امروز

.. .

5 ماه پیش

؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

..  . | آکادمی امروز

.. .

5 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی پس جامد نیست حتما؟درسته؟

پس میشه گفت واسه واکنش هایی استفاده میکنیم گرماسنج رو که فاز ماده های واکنش دهنده و فراورده باید محلول باشن یا مایع پس یعنی اگه یکیشم جامد بود یا گاز نمیشه درسته؟

درست میگید ، ولی استثنا هم داره https://emrooz.ir/cbgstbc-19501?comment_id=729843#comment-729843 این ویسم رو گوش کنید

سلام من این قسمتو متوجه نشدم چرا o رو کاری نکردـ؟ یا میشه یه توضیح برین این خط زدن هارو بیشتز

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی سلام مچکرم لطف کردید.. متوجه شدم

آموزش ویدیویی قانون هس برنامه مطالعاتی 120 روزه هفته 6 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز