معرفی تعادل و ثابت تعادل

24 فروردین

تست های رونویسی
تست های رونویسی

`01:13

1 تمرین

حرکت روی خط راست
حرکت روی خط راست

`00:44

 mrna و trna
mrna و trna

`01:41

 نکات trnaو ریبوزوم ها و Rrna
نکات trnaو ریبوزوم ها و Rrna

`00:42

1 تمرین

 معرفی تعادل و ثابت تعادل
معرفی تعادل و ثابت تعادل

`01:09

2 تمرین

تست پیوستگی
تست پیوستگی

`00:48

1 تمرین

مفهوم مشتق
مفهوم مشتق

`00:45

سوالات دیگران

کسی میدونه تو کدوم ویدیو اینو گفتن من برم ببینم ؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سوالتون رو پین میکنم راحت تر در دسترس بقیه دوستان باشه تا زودتر به جوابتون برسین🙏

شیمی یازدهم سینتیک

بله ویستون رو گوش دادم آقای رشادی پس یعنی مثلاً در اینجا ضرایب واکنش نشون میده که ازین دو مول SO2 و دو مول O2 که ریختیم هربار که واکنش میخوان بدن هی دو مول از SO2 با یک مول O2 واکنش میده باز دوباره همینجور تا لحظه تعادل درسته ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام وقت بخیر دوستان کسی می‌تونه سوالمو جواب بده لطف می‌کنه ممنون من همش رو متوجهم اما اکسیژن ک ضریبش یکه وSO2 هم ضریبش دو هست خب O2 مگه نباید بگیم یک مول ازش داریم و از SO2 دو مول داریم چطوریه که میگیم از O2 هم دو مول داریم ؟

سلام وقت بخیر اینکه ما میگیم از o2 وهم so2 دومول داریم چون خود سوال گفته از مواد اولیه از هر کدوم ۲ مول داریم و اصلا ربطی به ضریب واکنش دهنده نداره خود سوال گفته

حسین رضایی | آکادمی امروز

حسین رضایی

1 ماه پیش

@محدثه باشتنی بله متوجه شدم ضرایب واکنش مربوط به مقدار مول مصرفی برای هربار تولید فرآورده هست پس

حسین رضایی | آکادمی امروز

حسین رضایی

1 ماه پیش

@محدثه باشتنی خیلی ممنونم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام چطوری شد ۳تا سه چهارم؟!

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

6 ماه پیش

چرا تو تست قبلی اومدیم چمن‌های یا اضافه ایکس کردیم و بعد مول نهایی رو بدست آوردیم ولی برای سوال دومی مولی که توصورت داده رو یه سره نوشتیم تو فرمول ؟ مگه تو صورتاشون چه فرقی باهم داشتن

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

6 ماه پیش

چطوری وقتی به توان میرسونیم وساده میکنیم جواب این نمیشه؟؟

باید همین بشه عکس راه حلتون رو بفرستید ریپلای نباشه 🌷

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

6 ماه پیش

استاد‌عالی🤩❤️❤️

سلام وقتی گفته میشه بعد از تعادل همون در لحظه ی تعادل رو در نظر میگیریم؟

سلام و عرض ادب غلظت اولیه رو باید از رو چی تشخیص بدیم

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

6 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام وقت بخیر استاد در دقیقه ی 7:10 خودشون تاکید می کنند که باید بگیم *سرعت واکنش رفت* و نباید بگیم *سرعت مصرف ماده A* ولی بعد در دقیقه ی8:53 گفته ی خودشون را نقض میکنند من نمیدونم شاید هم من اشتباه متوجه شدم ولی به هر حال من گیج شدم میشه لطف کنید توضیح بدید. ممنونم

آنا ملکی | آکادمی امروز

آنا ملکی

3 ماه پیش

استاد میگن [✓سرعت مصرف ماده A تقسیم بر ضریب استوکیومتری ماده A✓] این میشه سرعت واکنش رفت

این سوال با جدول مثل قبلی لطفاً حل میکند

سلام اگر میشه بخش دو سوال رو توضیح بدید ممنون

این گزینه د برای همه مواقع درسته و جواب میده ؟

گزینه ب چرا غلط شد

سلام میشه اینجارو توضیح بدین

آموزش ویدیویی معرفی تعادل و ثابت تعادل برنامه مطالعاتی 120 روزه هفته 8 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز