آشنایی با هواکره

2 مرداد

تست فشار کل
تست فشار کل

`01:49

1 تمرین

آشنایی با هواکره
آشنایی با هواکره

`00:40

تست نیروی شاره
تست نیروی شاره

`01:19

مقدمات و بخش هادی دستگاه تنفس
مقدمات و بخش هادی دستگاه تنفس

`01:19

 ادامه بخش هادی دستگاه تنفس
ادامه بخش هادی دستگاه تنفس

`01:21

نامعادلات شامل قدر مطلق و رادیکال
نامعادلات شامل قدر مطلق و رادیکال

`01:12

1 تمرین

سوالات دیگران
محمد رحیمی | آکادمی امروز

محمد رحیمی

2 هفته پیش

سوالات درست و غلط کجا باید حل کنم

سلام جواب صحیح و غلطا رو نمیونم پیدا کنم اگه میشه دقیقا بگین کجاست یا برام بفرستین

منم دقیقا پیدا نمیکنم:(

و منی که هنوز پاسخ نامه رو در قسمت دانلود جزوه ها پیدا نمیکنم 😂

با استاد تو کتاب هایلایت کنم یا نه ؟ چون دبیرمون درس داده میتونم ؟ به نظرتون خوبه یا نه ؟

سلام بعضی قسمت ها رو استاد به دلیل توجه ما هایلایت میکنه وگر نه بعضی از هیلایت های استاد لازم نیست که شما هم انجامش بدید. ولی به هر حال اون قسمت های که مهم هستند از نظر خودتون هایلایت کنید چون بعدا لازم اند.

یک سوال خلوص بسیار زیاد یعنی چه

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

4 ماه پیش

ینی بیشتر خودشه و درصد خیلی کمی گاز دیگه وجود داره

جمع خالصه فک کنم ...🤔

سلام من نمیتونم ادامه فیلم رو پیدا کنم کسی می‌تونه کمکم کنه؟

دقیقه ۸/۲۲ اونجایی که استاد میگه از یازده کیلومتری تا حدود ۵۰ کیلومتر یعنی حدود ۳۹ کیلو متر در لایه دوم استراتوسفر قرار داریم من اینو نفهمیدم خب مگه از یازده کیلومتری تا ۵۵ کیلومتری برا لایه اول زمین نیست

لایه ی اول که تروپسفر از صفر کیلو متر تا ۱۱ کیلومتر و لایه دوم از یازده کیلومتر تا ۵۵ که میشه ۳۹ کیلو متر طولش

من برام پاسخ نامه دانلود نمیشه میشه یکی از پاسخ نامه عکس بفرسته ممنون میشم

به پشتیبانی بگید این مورد رو که مشکلتون رو حل کنند در دانلود کردن

اینجا استاد میگه تو دمای۲۰۰- درجه ،که بهش هوای مایع میگن توش اکسیژن نیتروژن و هلیم و اشتباه گفتن چون تو این دما اکسیژن نیتروژن و ارگون

درسته

استاد میشه علت کاربر نیتروژن رو دوباره توضیح دهید

کاربرد منظورت هست؟

نفمیدم

چی رو دقیقا

ببخشید یه سوال داشتم. ان اُ دو چه گازی هست

foad Azarmina | آکادمی امروز

foad Azarmina

5 ماه پیش

سلام نیتروژن اکسید هست

زهرا فرجی | آکادمی امروز

زهرا فرجی

5 ماه پیش

@foad Azarmina ممنون

foad Azarmina | آکادمی امروز

foad Azarmina

5 ماه پیش

@زهرا فرجی خواهش میکنم 🙏

پاسخنامه یاد بگیریم کجا هست

در قسمت دانلود ها همون جایی که جزوات بارگزاری شده

استاد گفتند که ما فقط در لایه اخر هواکره یعنی ترموسفر اتم داریم ، خب لایه اول هم ارگون داره مگه آرگون هم اتم نیست؟

foad Azarmina | آکادمی امروز

foad Azarmina

5 ماه پیش

سلام خوب ببین گاز آرگون اتم هست بله ولی خوب مقدار خیلی ناچیزی در لایه اول وجود داره به همین خاطر از اون چشم پوشی میشود.

چرادر لایه چهارم یون ها مثبت هست؟

solin irani | آکادمی امروز

solin irani

5 ماه پیش

چون در لایه چهارم که به خورشید نزدیکتره پرتوهای کیهانی به اتم و مولکول ها برخورد میکنه و اونا رو مجبور میکنه که الکترون از دست بدن و به کاتیون تبدیل بشن

آموزش ویدیویی آشنایی با هواکره برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 2 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز