= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا دهقانی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید فرق گزینه 1 و 2 چیه ؟
سبحان پرهوده
10 ماه پیش
خخخخخخخخخخخخخ
مبینا فیض الهی
2 هفته پیش
جواب چی یاد گرفتی رو با روشی که اول دامنه تعریف رادیکال رو بدست میاریم و رسم نمودار نیاز نیست
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
با هر روشی که راحت تر هستید میتونید برید
مبینا فیض الهی
3 هفته پیش
سلام ببخشید میشه جواب چی یاد گرفتی رو با روش اول برام حل کنین ممنون
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
سلام منظورتون از روش اول، کدوم روشه ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً مجدد کامنت بذارید و عکس پاسخنامه رو هم کامل بفرستید ریپلای نباشه 🌷
سمیه جعفری
1 ماه پیش
حالت بندی منفی چرا _2xشد حالت بندیان رو متوجه نمیشم کسی میتونه واضح بگه بچه ها
پریا انوشا
2 ماه پیش
چرا سوال ۱۰ نیست توی تستا
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
منم ندارمش به پشتیبانی اطلاع بدید
پریا انوشا
2 ماه پیش
این سوال رو اگه بخوایم با روش تعیی علامت با جدول حل کنیم چجوری میشه؟ دقیقه 9:15
نگین موسوی
2 ماه پیش
سلام چرا در روش اول قبل تعیین علامت ک استاد داشت معادله حل میکرد ۱۲xشد ۱۳x؟؟؟؟
پارسا روزامید
3 ماه پیش
سلام کسی میتونه روش رسم نمودار رو کامل تو یه کاغذ یا ویس توضیح بده؟اگه کسی تونست جواب بده ممنون🌹
شیرین مهندس سامان
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر ببخشید چرا سوال اول شد گزینه ۲وسوال دوم میشه نمودار را رسم کنید ممنونم
آموزش ویدیویی نامعادلات شامل قدر مطلق و رادیکال برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 2 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود فرقی ندارن اشتباه تایپیه