انرژی جنبشی

5/5
(1 رای)

9 مرداد

مسائل قوانین گازها
مسائل قوانین گازها

`00:32

1 تمرین

حل معادلات شامل عبارات گویا
حل معادلات شامل عبارات گویا

`00:50

2 تمرین

رگ ها ( سرخرگ)
رگ ها ( سرخرگ)

`01:17

1 تمرین

رگ ها ( مویرگ)
رگ ها ( مویرگ)

`01:23

1 تمرین

رگ ها ( سیاهرگ)
رگ ها ( سیاهرگ)

`01:19

1 تمرین

اوزون، تولید و مضرات
اوزون، تولید و مضرات

`00:49

انرژی جنبشی
انرژی جنبشی

`00:58

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام چرا 4/2رفت زیر

جواب به صورت صوتی می باشد:)

توی تناسب بزار بهتر متوجه میشی تو خود سوال گفته

@آنیتا قاسمی تشکر خانوم قاسمی عزیز 💐

به حجم بستگی نداره

استاد در دقیقه 2/30 یه بار میگه وقتی به بالاترین نقاط میرسه سرعتش زیاد میشه بعدش دوباره میگه وقتی به بالاترین نقاط میرسه سرعتش کم میشه متوجه نمیشم جواب کدومه اخر

می‌ره بالا سرعتش کم میشه استاد یجا رو اشتباهی گفتم زیاد میشه

سلام وقت بخیر امیدوارم تمام خواهران و برادرانم در درس هایشان موفق باشند اگر گسی هست که فیلم های درس شیمی رو داره میشه لطفاً در روبیکا برام بفرسته خیلی ممنون ایدی:@iliyaFR1234

سلام فیلم ها قابل دانلود نیستند و اینکه در این صفحه فقط سوالات درسی مطرح کنید

چطوری V1 رو منفی ۲۰ گذاشتید؟؟

زینب جهانی | آکادمی امروز

زینب جهانی

1 ماه پیش

میشه سوال چی یاد گرفتیم رو راه‌حلش رو توضیح بدید که چجوری حل میکنیم؟؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

محیا موسوی | آکادمی امروز

محیا موسوی

1 ماه پیش

گزینه ۲

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

سلام ،برای جواب آخر چجوری میشه ۲۵

درسته

چی یاد گرفتی میشه گزینه ۲

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

محیا مبشری | آکادمی امروز

محیا مبشری

2 ماه پیش

اونجا رو فهمیدم که منفی 30 میزاریم (ذاتا فرقی هم نداره) ولی چرا منفی 20 گذاشته توی پاسخنامه؟

ویستون اصلا واضح نیسس

m میشه ۴ ، نه ۲ اون یک دوم رو بیاری ضمن چپ، میشه ۳۶ بعدش اون ۹ رو بیاری سمت چپ، میشه ۳۶ تقسیم بر ۹ یعنی ۴ m میشه ۴ وی یک رو حساب کنی میشه ۳۲

منظورم کا یک بود

بفرمایید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 خودتون مجدد چک کنید و با صورت سوال تطبیق بدید بازم ابهامی بود بپرسید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

مجدد حل کردم باز یچی دیگه دراومد🤦‍♂️

توضیح دادم

چرا من ۷۲ در اوردم😑

عکس سوال و راه حل بفرستید راهنمایی کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آموزش ویدیویی انرژی جنبشی برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 3 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز