غلظت مولی(مولار)

3/5
(1 رای)

14 مرداد

قضیه کار-انرژی جنبشی
قضیه کار-انرژی جنبشی

`01:14

1 تمرین

مراحل تشکیل ادرار ( قسمت1)
مراحل تشکیل ادرار ( قسمت1)

`01:48

1 تمرین

جمع بندی تشکیل و تخلیه ادرار
جمع بندی تشکیل و تخلیه ادرار

`01:29

1 تمرین

غلظت مولی(مولار)
غلظت مولی(مولار)

`01:06

1 تمرین

سوالات دیگران

د. سلام جایگذاری را متوجه نشدم

سلام کجاشو نفهمیدی دقیقا محاسباتش ؟

اینجا رو نفهمیدم

جواب به صورت صوتی می باشد:)

یعنی چی دو تا شش دهم سدیم میده

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام مگه کلش شش دهم نیست خب چرا هر کدون از یون ها رو شش دهم حساب کرد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام میتونید تشریحی این نکته رو بگید ممنون میشم

یادبگیریم جوابش چی میشه؟! میخوام چک کنم

علی قهرمانی | آکادمی امروز

علی قهرمانی

3 هفته پیش

در دقیقه 22 دلیل اینکه عدد را در 10 ضرب میکنیم چیست میشه اثبات این فرمول را بگین

چجوری شد پنج‌هزارم‌مول

جرم مولی رو از کجا بدست اوردین؟؟؟

اینجا که استاد بدست آورد 4.9 ولی جواب 0.49 هست.!!!!

سلام توی محاسبات شیمی نیازی نیست که حتما خود عدد رو بدست بیاری تو دوتا گزینه برات مونده 0.49 یا 0.52 پس از هرچی اعشار یا صفر هست صرف نظر کن یعنی به جای 19/6 بنویس 196 و به جای 0.025 بنویس 25 حالا وقتی 196 ضرب در 25 بشه بهت یکی از این اعداد رو میده :490 یا 4900 یا 49000 که همشون به این معناست که اگر از اعشار صرف نظر نمیکردیم به 0.49 میرسیدیم اوکی ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Hossein  . | آکادمی امروز

Hossein .

1 ماه پیش

سلام من از قسمت دوم سوال چیزی نفهمیدم ممنون میشم توضیح بدید

یک سوال الان این مبحث تو کتاب ما فقط ازش دو سه خط در حاشیه کتاب نوشته شده تو کنکور میاد؟؟

چرا باید ضرب در ۱۰کنیم؟ ممنون میشم جواب بدید

خب اگه چگالی خون ۱ نبود چی ؟ چه جوری باید ppmرو بدست بیاریم؟

......

Sara Beyok | آکادمی امروز

Sara Beyok

3 ماه پیش

مکه نباید درضرب در ۱۰ میکردیم برای مولاریته

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آموزش ویدیویی غلظت مولی(مولار) برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 4 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز