= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
علی قهرمانی
3 هفته پیش
در دقیقه 22 دلیل اینکه عدد را در 10 ضرب میکنیم چیست میشه اثبات این فرمول را بگین
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
اینجا که استاد بدست آورد 4.9 ولی جواب 0.49 هست.!!!!
سجاد درویش زاده
1 ماه پیش
سلام توی محاسبات شیمی نیازی نیست که حتما خود عدد رو بدست بیاری تو دوتا گزینه برات مونده 0.49 یا 0.52 پس از هرچی اعشار یا صفر هست صرف نظر کن یعنی به جای 19/6 بنویس 196 و به جای 0.025 بنویس 25 حالا وقتی 196 ضرب در 25 بشه بهت یکی از این اعداد رو میده :490 یا 4900 یا 49000 که همشون به این معناست که اگر از اعشار صرف نظر نمیکردیم به 0.49 میرسیدیم اوکی ؟
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
@سجاد درویش زاده مرسی
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
یک سوال الان این مبحث تو کتاب ما فقط ازش دو سه خط در حاشیه کتاب نوشته شده تو کنکور میاد؟؟
فاطمه طیبی
3 ماه پیش
خب اگه چگالی خون ۱ نبود چی ؟ چه جوری باید ppmرو بدست بیاریم؟
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
......
Sara Beyok
3 ماه پیش
مکه نباید درضرب در ۱۰ میکردیم برای مولاریته
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
آموزش ویدیویی غلظت مولی(مولار) برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 4 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
سلام کجاشو نفهمیدی دقیقا محاسباتش ؟