= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد صادق بهرمند
7 ماه پیش
متوجه نشدم گزینه ج درسته یا غلط ویستون اقای رشادی اخرش ناواضح بود لطف کنید اگر امکانش هست یک بار دیگه پاسخ بدید
زینب مقدم
7 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-64576?comment_id=515450#comment-515450 این گزینه غلطه چون co2 که ناقطبیه ولی اثر فشار رو انحلال پذیریش بیشتره تو این لینک کامل توضیح داده شده
z z
9 ماه پیش
سلام ببخشید چرا انحلال پذیری کربن دی اکسید بیشتر از NO است؟؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
سلام چون با آب واکنش میده
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام لطفا عکس پاسخنامش هم کامنت کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
روژان کنگرانی فراهانی
10 ماه پیش
اون کحفظه ای که به عنوان اب یخ توی فریزر قرار میدیم دچار فرو پاشی نمیشه؟
پارمیس .
1 سال پیش
سلام میشه لطفا تمرینی که استاد در دقیقه 20توضیح دادن رو دوباره برام توضیح بدین چرا هشت هزارم رو ضربدر سه کردن چرا خودش رو در صد گرم حلال ننوشتن
تارا اجاقلو
11 ماه پیش
سلام وقت بخیر:) چون در اول سوال به شرایط STP اشاره شده که دمای ۰درجه سلسیوس و فشار ۱ اتمسفر هست که انحلال پذیری رو گفته ۸ هزارم حالا اومده اخر سوال گفته که فشار ۳ اتمسفر پس ضربدر ۳ میکنیم که سه برابر شده از ۱ اتمسفر رسیده به ۳،حالا با روشی که استاد گفتن نسبت ها برا اجزای محلول رو مینویسیم که صد گرم اب به روی یه تن اب و حل شونده ۰/۰۲۴ به روی x که میتونیم از تناسب بدستش بیاریم.
حدیثه ولیخانی
1 سال پیش
چرا تو هوای گرم ماهی ها به سطح آب میا ن
زینب مقدم
1 سال پیش
چون انحلال پذیری اکسیژن تو هوای گرم تو آب کمتر میشه و میان به سطح آب که به هوا نزدیکتره و انحلال پذیری بیشتری داره
مهدی جلیل زاده
1 سال پیش
ببخشید اگه میشه مفهوم اینکه استاد گفتن در فرمول (y=ax+b) b=۰ بود من نفهمیدن چرا bبرابر صفر شد ممنونم اگه بگید
تارا اجاقلو
11 ماه پیش
سلام وقت بخیر:) چون در نمودار نسبت فشار بر گاز همه ی اون گاز هارو اومده از انحلال ۰ نشون داده یعنی b که ارتفاع تو محور y هاست برابر ۰.
آموزش ویدیویی انحلال گازها برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 6 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷