نوکلئوتیدها، واحدهای سازنده نوکلئواسید ها

18 شهریور

ایدز و حساسیت
ایدز و حساسیت

`00:57

2 تمرین

تست ها
تست ها

`01:39

 الکل ها و اترها
الکل ها و اترها

`00:50

1 تمرین

نوکلئوتیدها، واحدهای سازنده نوکلئواسید ها
نوکلئوتیدها، واحدهای سازنده نوکلئواسید ها

`00:56

نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ
نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ

`01:21

کروموزوم (فام تن) ،  مراتب فشردگی کروموزوم های خطی
کروموزوم (فام تن) ، مراتب فشردگی کروموزوم های خطی

`01:27

 تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی) (قسمت 1)
تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی) (قسمت 1)

`01:15

 تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی)(قسمت 2)
تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی)(قسمت 2)

`01:17

1 تمرین

سوالات دیگران

ببخشید اینایی که استاد دارن توضیح میدن مال کجایه کتابه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

3 ماه پیش

دوستان اینجا زده ادنین، قند و فسفات و حلقه بدون نیتروژن ندارد، منظور از حلقه نیتروژن نداره یعنی چی؟

منظور این هست که خود «آدنین» که باز عالی نیتروژن دار هست ، قند و فسفات نداره و حلقه هاش هم نیتروژن دار هستند ( چون اسمش باز عالی نیتروژن دار هست ! ) اما اگر بگیم «نوکلئوتید آدنین» ، شامل قند و فسفات و نیز حلقه بدون نیتروژن هست ( حلقه قند 5 کربنه ) در کل این نکته میخواد این رو بفهمونه که آدنین ≠ نوکلئوتید آدنین هست .

جانم به این فصل!......عجب فصلیه..

ریبوز نمونه به سیتوزین متصل باشه؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

4 ماه پیش

سلام فاطمه جان سوالت مربوط به کدوم قسمت فیلمه؟

مگه استاد نگقت وقتی دو فسفات کنده بده بشه میشه یک فسفات و اینو هم تو ساختار RNA و هم تو ساختار DNA میشه پس چرا تو

الان اینا مال دوازدهم هست اگه بخوام فقط قسمتی که مربوط به یازدهم هست رو ببینم از کدوم یاد بگیریم شروع کنم؟؟ لطفااااا جواب بدین🥲

وقت بخیر ببخشید جزوه استاد رو کجا میشه دانلود کرد داخل جزوات نبود؟

اینا توی کتاب هست...

علی فضلی | آکادمی امروز

علی فضلی

4 ماه پیش

سلام یاد بگیریم 2 چرا نیست

سلام https://emrooz.ir/cbgstbc-53895 چک کنید

اولین باره که حس میکنم زیستو نمیفهمم

دقیقا

:> ! | آکادمی امروز

:> !

5 ماه پیش

قدرت زیست:))

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

5 ماه پیش

😅❤️

ببخشید وقتیATPبخواد به نوکلئوتید های RNAیا حالاDNAتبدیل بشه اون دوتا فسفات کجا میرن؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

کوثر حسومی | آکادمی امروز

کوثر حسومی

9 ماه پیش

ای کاش فصل ۶ رو مجدد ضبط میکردید

این موارد رو با پشتیبانی در میون بذارید 🌷

کوثر حسومی | آکادمی امروز

کوثر حسومی

9 ماه پیش

اساس این فصل خودددد چاله فضاییه هیچی نمیفهمم :) تستا چقدر دارکن :)))

هر جا مبهم بود بگید توضیح بدم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

تارا اجاقلو | آکادمی امروز

تارا اجاقلو

10 ماه پیش

حالا یه عده میان میگن زیست که سخت نیست فقط حفظیاته😂💔

آموزش ویدیویی نوکلئوتیدها، واحدهای سازنده نوکلئواسید ها برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 9 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز