امیرمحمد افراسیابی
2 ماه پیش
https://biaupload.net/do.php?imgf=org-3f8fc9e7c25f1.jpg راه تشریحی سوال اگه کسی خواست
علی یوسفیان
2 ماه پیش
سلام تست های 10 تا 15 مطابق با جزوه : تست 10 : https://emrooz.ir/courses/308/9727/68883 تست 11 : https://emrooz.ir/courses/308/9722/68772 تست 12 : https://emrooz.ir/courses/308/9722/68775 تست 13 : https://emrooz.ir/courses/308/9728/68919 تست 14 : https://emrooz.ir/courses/308/9728/68920 تست 15 : https://emrooz.ir/courses/308/9724/68844
نادیا نوری
3 ماه پیش
سلام فیلم تست ۱۰ تا ۱۵ داخل جزوه کجاست
نادیا نوری
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی نه این تستا با تستای داخل جزوه کاملا فرق داره
نادیا نوری
3 ماه پیش
سلام وقتی یه موازی اخر و یه سری آخر داریم در واقع کدومش رو آخر جمع میزنیم یعنی کدومو در آخر با بقیه معادل میکنیم
نادیا نوری
3 ماه پیش
سلام اینطوری که من به دست آوردم مقاومت ۱۲ و ۶ اتصال کوتاه میشن مقاومت ۱۲ و ۶ معادل زدم و به جای مقاومت ۶ گزاشتم بازم نامگذاری کردم و اتصال کوتاه شد مشکلم کجاست؟!
Yasin Aryani
1 سال پیش
یه دقیقه استاد اول ویدیو لحجه اصفهانی گرفت👌
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
😊
Yasin Aryani
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سلام آقای رشادی ما میتونیم بگیم توان مصرفی مقاوت کل با توان خروجی باتری برابره
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@Yasin Aryani سلام عزیزم لطفا هر سوالی دارید،کامنت مجزا بذارید ریپلای نکنید 🌷
محمد طاها خزاعی پور
1 هفته پیش
@Yasin Aryani بله
delaram moghimi
1 سال پیش
اصلا مگه موازی 20 و 5 میشه 4 فکر کنم اشتباه کردن
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اره معادلشون میشه ۴ ۲۰ ضربدر ۵ میشه تقسیم ۲۵ میشه ۴
زهرا خیابانی
1 سال پیش
سلام آخر سوال گفته شده ارمانی پس مقاومت درونی صفر است پس چرا خط نزدند rI رو و گزاشتند
محدثه فروغی
1 سال پیش
در این فرمول اگر 3 تا R داشتیم میشه ینویسیم حاصل ضرب 3 تاشون زیر رادیکال برابر با r؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
خیر نمیشه برای دو مقاومت (با شرایط فوق)میشه از این فرمول استفاده کرد
محدثه فروغی
1 سال پیش
میشه بگین این فرمول از کجا اومد؟
محدثه فروغی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی مچکرم. البته متاسفانه فکر کنم استاد فراموش کردن اثباتش کنند
محدثه فروغی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی کاری که گفتین رو انجام دادم. آخرش به چیزی نتوستم برسم. میشه بگیم کجا اشتباه کردم؟
Parniya .maz
1 سال پیش
ببخشید من متوجه نشدم چرا r در فرمول توان ثابت بود
فاطمه اکبری
1 سال پیش
r مقاومت درونی باتری هست که چون باتری فرقی نکرده،مقدارش ثابت میمونه
آموزش ویدیویی مسائل توان در باتری(قسمت 2) برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 9 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش