یگانه رستمعلی
1 ماه پیش
چرا اینجا استاد برای درون سو گفتن که میدان مغناطیسی رو به پایینه مگه به سمت بالا نمیشد پاد ساعتگرد
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
همراه با تایم سوالتون هم بپرسید مجدد 🌷
نیلوفر شعبانخانی
1 ماه پیش
اگه میشه تشریحیش هم بگین و اینکه در چه صورت گرینه چهار میشه؟ تو امتحان نهایی ممکنه همچین سوالی بیاد؟؟
ریحانه اکبرزاده
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید جواب چی یادگرفتی دوم چی میشه ؟ نمیتونم حل کنم🙏🏻
سبحان عزیزی
1 ماه پیش
جوابش میشه درون سو
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر میشه درونسو
رقیه اسلامی
1 ماه پیش
سلام مگه قرار نشد وقتی میدان مغناطیسی ها خلاف جهت هم بودن و نقطه بین اونها قرار گرفت (بی) تُتال جوابش بشه (بی) اون سیمی که (آی) اون بزرگتره پس چرا اینجا (بی) تُتال شد صفر ؟؟؟!!¡!!!
Amin reza Salari
2 ماه پیش
جریان به سمت پایین هسته درست گفتم
تارا اجاقلو
2 ماه پیش
سلام وقت بخیر سمت چپ جاذبه وi2 به سمت بالا و سمت راستیه دافعه وi2 به سمت بالا
تسنیم شاه قاسی
2 ماه پیش
سلام خسته نباشید مگه توی این سوال نقطه M به سیم راست اولی نزدیک تر نیست و بنابراین نباید اندازه میدان مغناطیسی اول در نقطه M بزرگتر از دوم بشه ؟ و برآیند میدان ها بشه برون سو
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
2 ماه پیش
اگر فاصله و جریان برعکس بود چیکار می کردیم یعنی نقطه به اونی که جریان کمتر داره نزدیک تر از اونی که جریان بیشتر داره باشه؟
مهتاب مهرآبادی
3 ماه پیش
سرفصل سوم فیزیک 2 دستامو از دست دادم.
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
😊👍👍👍
مهتاب مهرآبادی
2 ماه پیش
همین الانم ندارم
مهتاب مهرآبادی
2 ماه پیش
متولدین ۸۷ و ۸۶ کلا همینن، موقع ما اولین سالی بود که عشقشون کشید سمپاد نمونه یکی کنن ...سوالایی جلومون گذاشتن که تهش خودشون گفتن استاندارد نبوده. امتحانارو کشوری کردن. دهم شدیم تا آبان گفتن غیرنهاییه.. دی ماه گفتن نهاییه. باز گفتن نیست. یازدهم شدیم گفتن ۶ درسه. بعد آبان شد گفتن همه درسا... از تاریخ و دینی و محیط زیست و ریاضی و فیزیک بعد گفتن تاثیر مثبته ...دوماه بعد گفتن تاثیرمثبت نیست.... الانم وضعمون اینه، توفکرکن...تخصصیامون ..عملا وسط مجازیه نصفش... میام اکادمی.نت میره. وسطش.تا دوساعت.باز گفتن نهاییا معلوم نیست باشه یانه. شمام که موش ازمایشگاهی بودید کلا... کلا نسل ۸۶ و ۸۷، داستانامون واقعا جالبه. جزاینکه خودمونو به کوری و کری زدیم.
نازنین شریف پور
2 ماه پیش
@مهتاب مهرآبادی منم ۸۸ ام ولی اینا بود برام همه
علی بهاری
1 ماه پیش
@مهتاب مهرآبادی وضع الانمون هم همینه که =/
آیسان احمدیان
3 ماه پیش
این درس اصلا فرمول نداره😕 فیزیک با فرمول و حل کردنی شیرین تر میشه🥲
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
این فصل فرمول هم زیاد داره 😊
آیسان احمدیان
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی بله حق با شماست..
سیده مبینا میرمحمدی
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر این جا توان 2 میدان ها جا افتادن اگر که اشتباه نکنم.
فاطمه محمودآبادی
3 ماه پیش
اره
-= اسمی
9 ماه پیش
سلام الان همه چی قاطی شد که اونی میدان قوی تری داره نزدیک سیم با جریان کوچیکتره یا اونی که میدان قوی تری داره نزدیک سیم با جریان بزرگتره ؟ توی بعضی سوالات اصلا جابه جا میشه که میشه توضیح بدین ممنونم
امیرمحمد افراسیابی
5 ماه پیش
ببینید اونی که میدان قوی داره نزدیک سیم با جریان بیشتر هست این که هیچ همه جا صادقه ولی شما نگاه کنید هم C و هم D هر دوشون نزدیک سیم با جریان بیشترند پس چی باعث شد که C میدانش قوی تر شد؟ این باعث شد که چون C بین دو سیم هست و هر دو سیم خلاف جهت هم هستن میدان بین این دو سیم درون سو عه یعنی چون نقطه C بین دو تا سیمه هم سیم 2I بهش میدان درون سو میده هم سیم I درون سو میده پس میدانش بزرگتر میشه ولی چون D جایی بیرون دوتا سیمه پس میدان دو تا سیم توی D خلاف جهت همه و سیم 2I یه میدان برون سو بهش میده و سیم I بهش میدان درون سو میده و چون دو تا میدان خلاف جهت همن از هم کم میشن تو C دو تا میدان بهم اضافه میشه ولی توی D از هم کم میکنیم به همین خاطر C قوی تره
آموزش ویدیویی میدان مغناطیسی اطراف سیم راست برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 10 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷