تست فشار کل

4.7/5
(147 رای)

مرحله17

تست فصل اول
تست فصل اول

`00:33

1 تمرین

تست فشار کل
تست فشار کل

`01:40

1 تمرین

بخش مبادله ای دستگاه تنفس
بخش مبادله ای دستگاه تنفس

`01:15

1 تمرین

نامعادلات شامل قدر مطلق و رادیکال
نامعادلات شامل قدر مطلق و رادیکال

`01:12

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام خسته نباشید توی این تست فشار کل میشه فشار هوای درون ریه فرد و فشار عمقی که غواص توش هست دیگه؟ پس چرا توی نکته اول نوشته اختلاف فشار درون ریه غواص با فشار وارد بر قفسه سینه او همان فشار پیمانه ای ست؟ مگه فشار کل منهای فشار هوا نمیشه فشار پیمانه ای یا همون فشار ناشی از مایع

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چرا استاد فشار در کف ظرف رو 3000 پاسکال نوشتن مگه 30000 نیست؟

اینجا توضیح دادم در کامنت های همین صفحه https://emrooz.ir/cbgstbc-5196?comment_id=693358#comment-693358

سلام یچیزی درمورد گزینه 1 که توی شکل نمودار h داره افزایش پیدا میکنه اشتباه نیست؟ مگه ارتفاع هرکدوم از مایع ها باهم برابر نیستن؟ پس نباید ارتفاع ها هم اندازه باشن تو شکل؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

من سه چهار بار این تست رو گوش دادم اصلا متوجه نشدم میشه روش دوم رو بگید

سلام میشه تست ۳ روش دوم را بنویسید برام من متوجه نشدم چطوری حل میشه با روش دوم

سلام خسته نباشید من نفهمیدم استاد چجوری ارتفاع رو حساب کردن ممنون میشم توضیح بدید

سیما محمدی | آکادمی امروز

سیما محمدی

6 ماه پیش

واقعا این سوال و خیلیییی هیلی بد توضیح دادید و حل کردید😐😪😑

اینجا فشار وارده بر p2 چه ربطی به p1 داره؟ بالای p2 53 سانت آب فشار وارد میکنه و یه فشار هوا ولی اصلا p1 چه ربطی به فشار p2 داره؟

اینجا میتونستیم بجای 36، 20 رو وارد فرمول کنیم؟

اگه همه سوالای مایع مخلوط شدنی رو از روش مخلوط نشدنی بریم همیشه به جواب درست می رسیم؟ یعنی هرچگالی رو جداگانه حساب کنیم؟

وقتی باید از سینوس بریم چرا خود سوال کسینوس ۳۷درجه داده؟

این سوال رو نمیشه به جای نوشتن نسبت pB/pA بگیم چون فشار B برابر است با فشار A به اضافه فشاری که اون پنجاه سانتی متر وارد میکنه اینجوری نویسیم pA+pgh/pA من اونجوری رفتم جواب اشتباه اومد

اگه از اون روشی که استاد تو تست 3 رفتن بخوایم حل کنیم این شکلی میشه :

خسته نباشید این سوال رو متوجه نمیشم ممنون میشم یه توضیح کامل بهم بدین

این سوال برحسب اتمسفر خواسته داده ها هم برحسب اتمسفر چرا تبدیل واحد انجام میشه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی ممنون از پاسخاتون

این سوال ده منفی یک اومده پایین مخرج میشه ۱۰۰۰ میگم چرا ده منفی یک با یکی از صفر نمیره بشه مخرج ده ممنون حالا نمیدونم توضیحاتم متوجه شدید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آموزش ویدیویی تست فشار کل برنامه مطالعاتی دهم دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز