= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
کوثر حسومی
2 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-31736?comment_id=732048#comment-732048 میشه اینم یه توضیح بدید
زهرا راد
3 ماه پیش
چرا وقتی که استرس میگیریم و....باید فشار خون افزایش پیدا کنه؟؟دلیلش چیه ؟
عسل بیگی
2 ماه پیش
درود🤍 بدلیل ترشح هورمون های اپی نفرین و نوراپی نفرین (در استرس های آنی) ویا ترشح هورمون کورتیزول (در تنش و استرس های بلند مدت)
هما رضایی
4 ماه پیش
بر اساس شکل رگ های لنفی پای راست و چپ تو مجاری لنفی سمت چپ میریزند و میتونن تو مجرای لنفی سمت راست جریان پیدا کنند ولی شما گفتید که فقط یک چهارم سمت راست بدن میتونن تو مجاری لنفی سمت راست جریان پیدا کنند به نظرتون کدومش درسته ?
سروش مظفری
2 ماه پیش
از کجا خوندی این متنی که گفتی لنف پای راست و چپ تو مجاری لنفی راست هم جریان پیدا میکنن
نرگس یاراحمدی
5 ماه پیش
سلام سمت چپ که گره لنفی نداره پس چطور میتونه در برابر میکروبها دفاع کنه مگه لنف گره لنفی نداره ممنون
سید اشکان موسوی
2 ماه پیش
نرگس جون خب اون رگ های سمت چپ جلو تر این رو کرده اند
الهه پیران
5 ماه پیش
میتونیم بگیم ترشح زیاد هورمون اریتروپویتین باعث افزایش فشارخون میشه ؟؟
کاویان غفاری
5 ماه پیش
خیر چونکه اگر بخواهیم فشار خون رو افزایش بدیم باید مثلا حجم ان را زیاد کینم که اگر بخواهیم همچنین کاری بکنیم هم باید تعداد یاخته ها را افزایش دهیم هم میزان پلاسما و چون اریتروپویتین فقط بر تعداد یاخته ها تاثیر دارد پس خیر نمی توان باعث افزایش فشار خون شود
فاطمه غفاری
6 ماه پیش
ورودی و خروجی لنف رو چجوری تشخیص بدیم یعنی از کدوم طرف وارد میشن از کدوم طرف خارج میشن؟ از پایین به بالاست؟
حیدر مالداری
6 ماه پیش
همین متن گزینه یک رو چند تست قبل استاد اشتباه گرفتن و گفتن همه سرخرگ های کوچک به مویرگ متصل نیست. اینجا درست گرفتن !!!!!!!!!
کوثر نژادجواد
7 ماه پیش
سلام اینجا میتونیم بگیم تیموس به جناغ وصله؟یا با اون در ارتباطه؟
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
سلام خیر نمیشه لزوما همچین استنباطی کرد که با هم تماس فیزیکی دارن
محدثه باشتنی
8 ماه پیش
چند مورد میتواند از ویژگیهای یاخته های نشان داده شده در شکل مقابل باشد؟ الف - داشتن یک یا بیش از یک هسته له یاخته های ماهیچه ی قلبی ب - انقباض به صورت ارادی در برخی مواقع ج- تحریک خود به خودی بدون نیاز به پیام عصبی د - ظاهری کاملاً مشابه با یاخته های ماهیچه اسکلتی انتشار پیام انقباض به یاخته های بعدی توسط صفحات بینابینی ببخشید برای سوال ۴۲ که در باره یاخته های ماهیچه ی قلبی هست گزینه ج رو صحیح گرفته ولی به نظرم غلطه چون محرک انقباضی یاخته های ماهیچه ی قلبی میتونه پیام عصبی هم باشه و گزینه ه رو هم درست گرفته ولی به نظرم غلطه چون گفتیم یاخته هایی که نزدیک به دسته تار ها هستند دیگه از طریق صفحات بینابینی نیاز نیست انتشار بشه درست میگم؟؟
محدثه باشتنی
8 ماه پیش
سلام این جمله درسته ؟ همه ی رگ های لنفی در ایجاد ارتباط بین دواندام لنفی نقش دارد.
محدثه باشتنی
8 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
آموزش ویدیویی دستگاه لنفی برنامه مطالعاتی دهم دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷