فاطمه عسگری
1 هفته پیش
مگر از مثانه هم آب باز جذب مبشود مگر کیسه ی ماهیچه ای مثانه نیست چرا این سوال صحیح شده مگر اصلا حجم ادرار مثانه تغییر میکنه مگر قورباغه ایم
مهسا نظری
1 ماه پیش
گفتار ۳ رو نمیزارید؟؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
فصل ۸ ویدیو های پایه دهم و فصل ۱۰ ویدیو های پایه یازدهم کلن جانوری ها تدریس شده
ارتین شازاد
3 ماه پیش
سلام استاد برای چی برای عبارت دوم صورت سوال فقط شبکه دورلوله ای در نظز میگیره و لوله هلنه را حساب نمکنه؟؟؟؟؟؟
نرگس یاراحمدی
3 ماه پیش
سلام سوالات کنکور خیلی نامفهمومه
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
سلام هر جا مبهم بود سوال کنید ریپلای نباشه 🌷
امیرحسین صمددوست
3 ماه پیش
گفتار 3فصل5 یعنی گفتار بعدی رو نمیزارین ؟
سینا ندیمی
1 ماه پیش
سلام تو قسمت فصل ها فصل ۸ رو بری جانوریا اونجاست
BTMN
4 ماه پیش
مورد ج قسمت اول" کاهش مقدار تراوش شده به کپسول" خب این باعث آدم نمیشه که ادم وقتی تراوش زیاد میکرد، اتفاق میوفتاد
BTMN
4 ماه پیش
طی ترشح خب مواد دفعی از خون وارد نفرون میشن این به کنار این جمله کتاب درسی که زیرش خطر کشیدم از یاخته های نفرون به درون نفرون فکر کنم منظورش مواد دفعی خوده نفرون هستش درسته؟!؟
الهه پیران
5 ماه پیش
چه تست سختی :|||||||||||
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
هر جاش مبهم بود سوال کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
محمد امین شاه محمودی
6 ماه پیش
سلام قسمت الف پیچ خورده ی نزدیک خود پیچ خورده ی نزدیک که توانایی ترشح ندارد ترشح مگر از شبکه ی دوم مویرگی صورت نمیگیرد
ابوالفضل کوه پیکر
9 ماه پیش
بعد ی سوال دیگه مگه خون بهر،حجم گلبول قرمز به کل خون نیست؟ و مگه تو خون نوتروفیل وجود ندارد پس میشه گفت ماکروفاژها تو خون بهر نقش دارد
فاطمه سادات بهشتیان
7 ماه پیش
در خون نوتروفیل و مونوسیت وجود داره. مونوسیت ها طی دیاپدز از رگ خارج میشن ، تغییر شکل میدن و میشن ماکروفاژ. ماکروفاژها ، بچه های بافتی مونوسیت ها هستن نه ساکنان خون ...
ابوالفضل کوه پیکر
9 ماه پیش
تست ۸ گزینه الف رو میشه توضیح بدید من اینطوری تحلیل کردم که چون آمونیاک کم شده پس co2 افزایش یافته و باعث افزایش غلظت H میشه
ابوالفضل کوه پیکر
7 ماه پیش
؟؟؟؟؟؟؟
ابوالفضل کوه پیکر
7 ماه پیش
@ابوالفضل کوه پیکر سید محمد جواب بده
فاطمه سلطانی
9 ماه پیش
من گزینه ۴ رو متوجه نشدم چرا باید تو نوازد گویچه قرمز تولید نشه؟فقط تو جنین باشه
فاطمه سلطانی
9 ماه پیش
میشه گفت در طی ترشح بیش از حد آلدوسترن دیابت بی مزه هم باشه؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
خیر دیابت بی مزه فقط به ضد ادراری مربوط میشه
آموزش ویدیویی تنظیم آب + تست فصل 5 برنامه مطالعاتی دهم دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سینا ندیمی
1 ماه پیش
سلام تو قسمت فصل ها برو فصل ۸ جانوری کل دهمه اونجاست ،بگردی پیدا میکنی !