روند فلزی و نافلزی

4.7/5
(449 رای)
سوالات دیگران
M e | آکادمی امروز

M e

2 ماه پیش

سلام پیامم مربوط به این بخش نیست میشه لطفاً یکی آدرس سایت مای مدیو بفرسته؟

سلام بر تو my.medu.ir

سلام وقتتون بخیر دلیل غلط بودن سوال دهم چیه؟

دلیل غلط بودن مورد ۳ رو میشه بگید؟ مورد ۱۰ رو هم میشه توضیح بدید؟

مورد ۳ عین جمله کتاب درسی دلیل غلط بودنش چیه؟ مورد ۱۰ مگه نمیگیم از راست به چپ بر خصلت نافلزی افزوده میشه؟ خب توی جدول کلر چپ تر از گوگرد هست آیا ربطی به حالت گازی یا جامد بودن مواد داره؟

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

2 ماه پیش

@نیلوفر علوی موجب تغییر و بهبود خواص یعنی دوتا تغییر داره قشنگم🌹

سمیرا نوری | آکادمی امروز

سمیرا نوری

5 ماه پیش

ببخشید سوال یک چی یاد بگیریم عین متن کتاب هست پس چرا غلط شده؟

سلام وقت بخیر 🥰 فکر کنم برا اینکه سفال رو جز مواد طبیعی نوشته. در واقع طبق متن کتاب با گذشت زمان موادی مثل سفال رو تولید و برخی فلزات رو استخراج کردند

1غ 2غ 3ص 4غ 5غ 6غ 7ص 8غ 9ص 10ص جواب چی یاد گرفتی یازدهم تجربی

از روی پاسخ نامه گفتید یا خودتون نوشتید ؟ چون چند مورد رو غلط پاسخ دادید

سلام. من به دلیل اتمام تحصیلم جزوه شیمی یازدهم آکادمی امروز رو میفروشم.شهر تبریز.فقط ۲۳ صفحه اولش رو با خط خوش و خوانا نوشتم بقیش تمیزه. هر کی میخواد تو تلگرام به آیدی Nn_0939@ پیام بده

عسل جعفری | آکادمی امروز

عسل جعفری

7 ماه پیش

خیلی راحت هست

anitta? ¿lawjje | آکادمی امروز

anitta? ¿lawjje

8 ماه پیش

1]غ ۲]غ ۳]ص ۴]ص ۵]غ ۶]ص ۷]ص جواب چی‌یادگرفتی

4)غ 6)غ

پاسخنامه پس کجاست ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

جواب چی یادگرفتم میشه بگید

از پاسخنامه چک کنید اگر ایرادی داشت اطلاع بدید 🌷

دلیل غلط بودن سوال شماره هشت چی یاد گرفتی چیست؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Hg جیوه مایع است

صغرا احمدی | آکادمی امروز

صغرا احمدی

8 ماه پیش

سلام چجوری میتونم از سوالات اخر ویدئو استفاده کنم

علی رادمهر | آکادمی امروز

علی رادمهر

8 ماه پیش

سلام خسته نباشید تفاوت دوره و تناوب در جدول مندلیف چیست؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام ؛ ببخشید ، به اشتراک گذاشتن الکترون یعنی چی ؟

سلام یعنی اینکه دو اتم برای اینکه پایدار بشن یعنی لایه اخرشون پر بشه از الکترون یا همون هشتایی بشن، الکترون هاشون رو باهم شریک میشن مثل = اکسیژن و هیدروژن عدد اتمی اکسیژن ۸ ولی در لایه اخر ۶ تا الکترون داره برای اینکه کامل بشه یعنی هشتایی بشه به ۲ الکترون دیگه نیاز داره حالا هیدروژن عدد اتمی ۱ یعنی یدونه الکترون داره برای اینکه پایدار بشه ۲ تا الکترون در لایه اولش باید داشته باشه پس هر اتم هیدروژن میتونه الکترون خودش رو با اکسیژن شریک بشه تا هردو پایدار بشن

در سال دهم داشتیم که وقتی 2 اتم برای رسیدن به پایداری حالا امکان داشت یکی الکترون کم و یکی زیاد داشت میتوانند 1 تا جند الکترون اشتراک بزراند میان اون اتم هت پیوند کووالانسی به وجود میاد و او اتم برای هر دو اتم میشه امیدوارم متوجه شده باشی

سلام در زمان ( ۱۸:۱۰ ) ، مگر آرگون گاز نیست ؟!

فاطمه صوفی | آکادمی امروز

فاطمه صوفی

8 ماه پیش

به حالت گاز هست ولی چون فلز نیست و خصلتش نافلزیه میگیم نافلز

آموزش ویدیویی روند فلزی و نافلزی برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز