انرژی درونی

4.9/5
(20 رای)

روز 23

سامانه بافتی نخستین(قسمت 1)
سامانه بافتی نخستین(قسمت 1)

`01:22

2 تمرین

انرژی درونی
انرژی درونی

`00:33

سامانه بافتی نخستین(قسمت 2)
سامانه بافتی نخستین(قسمت 2)

`01:24

1 تمرین

تست مفهوم انحلال پذیری (بخش دوم)
تست مفهوم انحلال پذیری (بخش دوم)

`00:18

دنباله حسابی
دنباله حسابی

`00:31

توان متوسط
توان متوسط

`00:47

نیروی بین مولکولی و نقطه جوش
نیروی بین مولکولی و نقطه جوش

`00:39

1 تمرین

سوالات دیگران

چطور بفهمیم باید از این فرمول استفاده کنیم اخه سوالاتش مثل قضیه ی کار و انرژی جنبشی

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

محیا موسوی | آکادمی امروز

محیا موسوی

1 ماه پیش

سوال اول گزینه ۱ سوال دوم گزینه ۳

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

چی یاد گرفتی ۱ میشه گزینه ۱ چی یاد گرفتی ۲ میشه گزینه ۳

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

یکی میتونه جواب سوال ۲ چی یاد گرفتی رو توضیح بده یا عکسش رد بفرسته؟

سلام بالای پیامت من عکسش رو گذاشتم ببین هرجا اشکال داشتی ریپلای کن تا اعلانش بیاد من برات توضیح میدم.

سوال 2 رو جواب میدین؟

منم میگم گزینه 1 ولی واسه قسمت اولش چرا جواب منفی میشه؟

اگر جسم با تندی ثابت حرکت کنه شتاب همیشه صفر نمیشه؟

اگر جهت حرکتش تغییر کنه، خیر

سوال ۱ گزینه ۱ سوال ۲ گزینه ۳

چرا ده ب تواد منفی سه میزاره؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

4 ماه پیش

کجای فیلم؟

چون به ما جرم رو گرم داده و برای تبدیل به کیلو گرم ده به توان منفی ۳ میزاره

برای اینکه جرم به گرم نوشته شده که باید به کیلوگرم تبدیل بشه

کاش بجای وقت گذاشتن روی ساده کردن کسرها و ضرب و تقسیم هایی که مربوط به ریاضی هست بیشتر وقت فیلم رو روی توضیحات مفاهیم فیزیک میگذاشت آقای نوری. الان اینجا هم توضیح ندادن که چجوری میشه در حرکت دایره ای باسرعت ثابت حرکت شتابدار باشه و اگر در سوالی سرعت ثابت بود شتاب رو چجوری محاسبه کنیم

چطوری میشه با سرعت ثابت بره ولی شتاب دار هم باشه؟ وقتی دلتا وی صفر باشه مگه شتاب صفر نمیشه؟؟؟؟؟؟؟

چون در هر لحظه جهت حرکت تغییر می‌کنه و شتاب هم یک کمیت برداری هست در نتیجه شتاب هموار در حال تغیره و وقتی شتاب صفر نباشه یعنی نیرو خاص صفر نیست

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

صنم تاجیک | آکادمی امروز

صنم تاجیک

4 ماه پیش

جواب یک دوم ضرب در ۰/۵ میشه بیست وپنج صدم،واونجا نوشتی یک،،،اشتباه محاسباتیه،،

ببخشید یاد بگیرم سه گزینه سه نباید بشه منفی هشتاد و نه؟

توضیح دادم 🌷

1 3

بخاطر اینکه بیست صدم رو از 100 درصد کم کردم تا 80 درصد بدست بیاد.... یعنی به اینصوت نمیشه حل کرد{ویس پایین}

آموزش ویدیویی انرژی درونی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 4 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز