گرما(بدون تغییر حالت)

5/5
(21 رای)

روز 26

گرما(بدون تغییر حالت)
گرما(بدون تغییر حالت)

`01:18

 اجزای مغز(قسمت1)
اجزای مغز(قسمت1)

`01:31

 دامنه توابع رادیکالی و تساوی دو تابع
دامنه توابع رادیکالی و تساوی دو تابع

`00:34

 اجزای مغز(قسمت2)
اجزای مغز(قسمت2)

`01:52

سوالات دیگران

ببخشین تو اینجا وقتی میخوایم به یک کیلوگرم گرما بدیم، اون یک کیلوگرمه مهمه کدوم بخش از کل پنج کیلوگرم باشه یا فرقی نداره؟

کدوم قسمت از فیلم؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام میشه توضیح بدید که چرا این جا علامت Qمثبت شد؟

فاطمه طیبی | آکادمی امروز

فاطمه طیبی

1 ماه پیش

آخه خب گرما از دست میده دیگه مگه نباید منفی باشه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آقای نوری واقعا عشقی دمت گرم حلالت باشه❤️

چرا استاد 30-5 کرد مگه دمای اولیه 5 و دمای ثانویه 30 نیست

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

میشه توضیح بدید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام دوستان وقتتون بخیر ببخشید میشه لطف کنید بگید استاد تو سوال اول چطور عبارت ساده سازی میکنه و ۱۰ به توان منفی ۲ در میاد

سلام لطفاً مجدد سوالتون رو همراه با ذکر تایم دقیقش از روی فیلم کامنت کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Padideh .. | آکادمی امروز

Padideh ..

1 ماه پیش

الان طبق داده های داخل پرانتز سوال C رو داده 400 ژول یا c رو داده 400 ژول ؟ چرا انقد بد نوشته شده

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

... ‌ | آکادمی امروز

... ‌

1 ماه پیش

از کجا بفهمیم برای کدوم سوال باید کدوم فرمول رو استفاده کنیم؟

جواب چی یاد گرفتی

درسته

گزینه ۱ میشه جواب

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

مهسا صدقی | آکادمی امروز

مهسا صدقی

1 ماه پیش

داخل مثالجسمی به جرم دو کیلو گرم چرا ۱۰ به توان منفی چهار شد

Pary .... | آکادمی امروز

Pary ....

1 ماه پیش

چرا ظرفیت گرمایی به دمای جسم وابسته نیست ولی گرمای ویژه به دما بستگی دارد؟

درود نگاه ظرفیت گرمایی به جرم و جنس و دما بستگی دارد . ولی ظرفیت گرمایی ویژه فقط به جنس و دما بستگی دارد .

منطقا هر دوتاش به دما بستگی داره ولی متن کتاب برای ظرفیت گرمایی دما رو ننوشته شما بنظرم طبق همون متن کتاب حفظ کنید

چرا در یکی از مثال ها که جدولی بود گرما ما منفی شد؟ مگه نگفت گرما گرفتیم ؟ یعنی مثبته دیگه

گزینه 1 میشه یا 2

جواب به صورت صوتی می باشد:)

1

گزینه ۳

آموزش ویدیویی گرما(بدون تغییر حالت) برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 4 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز