= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
پارسا روزامید
3 هفته پیش
ببخشین تو اینجا وقتی میخوایم به یک کیلوگرم گرما بدیم، اون یک کیلوگرمه مهمه کدوم بخش از کل پنج کیلوگرم باشه یا فرقی نداره؟
فاطمه طیبی
1 ماه پیش
سلام میشه توضیح بدید که چرا این جا علامت Qمثبت شد؟
فاطمه طیبی
1 ماه پیش
آخه خب گرما از دست میده دیگه مگه نباید منفی باشه؟
نیلوفر عباسی
1 ماه پیش
سلام دوستان وقتتون بخیر ببخشید میشه لطف کنید بگید استاد تو سوال اول چطور عبارت ساده سازی میکنه و ۱۰ به توان منفی ۲ در میاد
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام لطفاً مجدد سوالتون رو همراه با ذکر تایم دقیقش از روی فیلم کامنت کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
Padideh ..
1 ماه پیش
الان طبق داده های داخل پرانتز سوال C رو داده 400 ژول یا c رو داده 400 ژول ؟ چرا انقد بد نوشته شده
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
گزینه ۱ میشه جواب
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
Pary ....
1 ماه پیش
چرا ظرفیت گرمایی به دمای جسم وابسته نیست ولی گرمای ویژه به دما بستگی دارد؟
ماهان روحانی
1 ماه پیش
درود نگاه ظرفیت گرمایی به جرم و جنس و دما بستگی دارد . ولی ظرفیت گرمایی ویژه فقط به جنس و دما بستگی دارد .
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
منطقا هر دوتاش به دما بستگی داره ولی متن کتاب برای ظرفیت گرمایی دما رو ننوشته شما بنظرم طبق همون متن کتاب حفظ کنید
یسنا عبدالله زاده
1 ماه پیش
چرا در یکی از مثال ها که جدولی بود گرما ما منفی شد؟ مگه نگفت گرما گرفتیم ؟ یعنی مثبته دیگه
آموزش ویدیویی گرما(بدون تغییر حالت) برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 4 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
کدوم قسمت از فیلم؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷