دامنه توابع رادیکالی و تساوی دو تابع

4.9/5
(29 رای)
سوالات دیگران

خداقوت (: بیزحمت میشه این چند تا رو توضیح بدین !؟ ممنون✨🙏

پاسخ بصورت ویس قرار گرفت.

نرگس خالقی | آکادمی امروز

نرگس خالقی

2 سال پیش

@سجاد اسماعیلی اگه مشخص کردن اینکه دو ضابطه شبیه هم هست سخته، میشه عدد گذاری کنیم دیگه مثلا واسه مثال پنج !

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

@نرگس خالقی میشه اما خیلی ریسکیه ممکنه یه عددی بزارین درست در بیاد اما استثنا داشته باشه و شما اون عدد استثنا رو متوجه نشین

نرگس خالقی | آکادمی امروز

نرگس خالقی

2 سال پیش

@نرگس مهدوی واقعاً؟ خب الان مثال پنج رو میشه واسم توضیح بدین که چجوری شبیه هم شدن؟

@نرگس خالقی مثال پنج،عدد استثنا نداشت که در دامنه یکی باشه و در دامنه دیگری نباشه

مثال یک و دو توضیح بدم؟

نرگس خالقی | آکادمی امروز

نرگس خالقی

2 سال پیش

@سید محمد متین رشادی این دو ضابطه چجوری شبیه هم شدن؟

@نرگس خالقی جواب به صورت صوتی می باشد:)

@سجاد اسماعیلی سلام در ۳.۴۸ دقیق توضیحتونxبتوان ۲_۴ یعنی xبتوان ۲روقدر مطلقxگرفتین به توان ۲؟که بعدش اتحاد مزدوج زدین اگه xبتوان ۲ دو ببریم داخل قدر مطلق باز توان ۲ میمونه؟ بر چه اساس اصلا xبتوان ۲ رو بردین داخل قدر مطلق میشه لطفا راهنمایی کنید

@سید محمد متین رشادی سلام ببخشید اینجا xبتوان۲ چجوری شد قدر مطلق xبتوان۲

مهسا ... | آکادمی امروز

مهسا ...

1 هفته پیش

توروخدا یکی اینو برام روکاغذ توضیح بده لطفادیرجواب ندین

مهسا ... | آکادمی امروز

مهسا ...

1 هفته پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

پارمیس . | آکادمی امروز

پارمیس .

3 هفته پیش

سلام وقت بخیر برای تعیین دامنه در چی یاد گرفتی گزینه دوم رو اگر مساوی صفر قرار بدیم میشه ایکس به توان دو برابر با منفی یک که امکانش نیست چون عدد به توان دو منفی نمیشه چجوری این عبارت دامنه داره ؟؟

سوالم الان مربوط به ریاضی نیست ولی چرا تمام مدرسین این اکادمی تو تدریسشون از کلمات نامربوط استفاده میکنن؟؟ مثلا ایا بجای (کوفت)f واقعا هیچ معادل دیگه ای نمیشه استفاده کرد؟!!!

هدف اینه که با یه ادبیات عامیانه و صمیمی، مطالب رو در ذهن دانش آموز ماندگار کنند 😊 و هر استادی در این زمینه روش خودش رو بکار میگیره

ببخشید ایا لگاریتم برای دهمه

برای پایه یازدهمه

چرا ایکس ب توان دو ک زیر رادیکال دامنه اش Rشد

سوال اخر ویدیو در زمینه چی یادگرفتی میشه گزینه یک ایا درسته اگه اشتباه هست میشه توضیح بدین

فاطمه مهدیه | آکادمی امروز

فاطمه مهدیه

10 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر.. ببخشید من سوال 3 تمرین رو نمیفهمم پاسخنامه منظورش چیه ممنون میشم برام توضیح بدید با تشکر

مریم طالبی | آکادمی امروز

مریم طالبی

1 سال پیش

میشه چی یادگرفتی رو توضیح بدید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

چرا این قسمت اشتراک گرفتن و نگفتن از منفی ۲ تا ۵

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

جواب چی یاد گرفتی؟ گزینه۲

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

بله👍

جواب چی یادگرفتی؟ میشه گزینه ۲؟

ریاضی دوازدهم درس لگاریتم نداره که تو امتحان بیاد درسته؟

قوانین مهم لگاریتم رو محض احتیاط بلد باشید که اگه یوقت با سوالی ترکیبش کردن،بتونید حل کنید

نرگس رنجبر | آکادمی امروز

نرگس رنجبر

1 سال پیش

جواب چی یادگرفتی: گزینه 2

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

پاسخت رو با جوابیه دقیق تر چک کن🪷

من عدد بزرگتز از 1 ب ضابطه بالایی دادم و mبه دست اوردم و بعد اومدم بهx-2 عدد یک دادم و همون 1- در اومد روشش اشتباه

آموزش ویدیویی دامنه توابع رادیکالی و تساوی دو تابع برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 4 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز