شار مغناطیسی

5/5
(12 رای)
سوالات دیگران
محیا جباری | آکادمی امروز

محیا جباری

2 هفته پیش

زاویه اینجا تغییر می‌کنه یا مساحت؟

کجا؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام وقتتون بخیر ببخشید پاسخنامه چی یاد گرفتی رو کجا میتونم ببینم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام. چرا بخش شار مغناطیسی جلوتر از القای الکترومغناطیس هست؟ مگه در سرفصل کتاب،القای الکترومغناطیس قبل تر از شار مغناطیسی گفته نشده؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

کیانا کرمی | آکادمی امروز

کیانا کرمی

1 ماه پیش

سلام جواب سوال چی یاد گرفتی میشه ۲؟

خیر جواب میشه یک دوم که ما میدونیم کسینوس ۶۰درجه برابر یک دوم میشه . پس یعنی زاویه ما ۶۰ درجه بوده .

سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

نه یک دوم میشه

تو درسنامه استاد داخل نکات گفتن که اگر میدان بر صفحه قاب عمود باشد شار بیشینه است ولی در این سوال برعکسش رو گفتن اخه گفتن چون موازیه بیشینس

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام تو این سوال این مثلث قرمز یه جورایی وتر هسته و از طرفی طبق قاعده فیثاغورس وار برابر با دو ضلع دیگر مثلت هسته پس چطوری استاد میگه که تیکه قرمز با تیکه سبز برابر هسته 🤔🤔🤔🤔

چرا میدان برآیند نمیگیریم؟

لیلا زارعی | آکادمی امروز

لیلا زارعی

2 ماه پیش

دقیقا سوال من هم همینه چون اگر میدان برایند بگیریم جواب متفاوت میشه

سلام روز بخیر سوال 1 چی یاد گرفتی چرا نمیشه منفی 25 ضربدر 10 به توان منفی 4 یکی قشنگ توضیح بده چون تو صورت سوال حرفی از خط عمود یا نیم خط عمود نیورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام روز خوش تو صورت سوال نیاورده اون عبارت رو ولی تو شکل زاویه ساخته شده بین خط عمود و خطوط نیدان هست پس همون کسینوس ۳۰ درجه باید باشه احتمالا

شما درست میگید جواب میشه Q=25×10به توان منفی چهار باید از ۹۰ کم بشه میشه cos60میشه یه دوم

سلام وقتتون بخیر، ببینید وقتی قاب که تو حالت اول خط عمود بر اون با خطوط میدان موازیه، ۳۰ درجه می چرخه پس بدیهی ست که خط عمود بر اونم، از صفر درجه به سی درجه میرسه و شما باید کوسینوس ۳۰ درجه رو درون فرمول جایگذاری کنید 😊

سلام چرا تو این سوال cos 37 درجه شد هشت دهم

داخل سوال sin37 رو داده 0/8 درحالی که cos اش روبر اساس فرمول های مثلثات به دست می توانی به دست بیاری ک میشه /06

سلام این سوال چرا مساوی با AB شد مگه نباید مساوی با ABcos شود کلا این سوال اول تا آخر اصلا متوجه نمیشم

چون cosبرابر با یک هست

سلام فک کنم بخاطر اینکه میدان در جهت نیم خط عمود بر سطحه. cos0 هم یکه، که نمینویستش استاد

قسمت ب سوال 2 چی یادگرفتی باید منفی بشه چرا تو پاسخنامه مثبته

دقیقا میشه منفی 6 ضربدر ده به توان منفی 5

ببخشید در سوال اول چی یادگرفتی چون عبارت《خط عمود》یا《نیم خط عمود》نیومده باید زاویه رو از ۹۰ کم کنیم و کسینوس ۶۰ رو در فرمول قرار بدیم؟

نه فکر نکنم چون تو شکل زاویه ساخته شده بین خطوط میدان و خط عمود بر صفحه هستش

میدان عمود باشه شار بیشنیه میشه یا برعکس؟

استاد چرا برایند B رونگرفتیم و بگیم ب سمت شمال شرقه؟ بعد اونجوریی زاویه درمیاد بین خط عمود و میدان

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

آموزش ویدیویی شار مغناطیسی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 8 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز