محمد حسین شیخانی
1 ماه پیش
سلام. چرا بخش شار مغناطیسی جلوتر از القای الکترومغناطیس هست؟ مگه در سرفصل کتاب،القای الکترومغناطیس قبل تر از شار مغناطیسی گفته نشده؟
کیانا کرمی
1 ماه پیش
سلام جواب سوال چی یاد گرفتی میشه ۲؟
غزل افتخاری
1 ماه پیش
خیر جواب میشه یک دوم که ما میدونیم کسینوس ۶۰درجه برابر یک دوم میشه . پس یعنی زاویه ما ۶۰ درجه بوده .
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
عرشیا بتیانه
2 هفته پیش
نه یک دوم میشه
ریحانه دولت ابادی
2 ماه پیش
تو درسنامه استاد داخل نکات گفتن که اگر میدان بر صفحه قاب عمود باشد شار بیشینه است ولی در این سوال برعکسش رو گفتن اخه گفتن چون موازیه بیشینس
Amin reza Salari
2 ماه پیش
سلام تو این سوال این مثلث قرمز یه جورایی وتر هسته و از طرفی طبق قاعده فیثاغورس وار برابر با دو ضلع دیگر مثلت هسته پس چطوری استاد میگه که تیکه قرمز با تیکه سبز برابر هسته 🤔🤔🤔🤔
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
2 ماه پیش
چرا میدان برآیند نمیگیریم؟
لیلا زارعی
2 ماه پیش
دقیقا سوال من هم همینه چون اگر میدان برایند بگیریم جواب متفاوت میشه
هانیه افشاری
2 ماه پیش
سلام روز بخیر سوال 1 چی یاد گرفتی چرا نمیشه منفی 25 ضربدر 10 به توان منفی 4 یکی قشنگ توضیح بده چون تو صورت سوال حرفی از خط عمود یا نیم خط عمود نیورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تارا اجاقلو
1 ماه پیش
سلام روز خوش تو صورت سوال نیاورده اون عبارت رو ولی تو شکل زاویه ساخته شده بین خط عمود و خطوط نیدان هست پس همون کسینوس ۳۰ درجه باید باشه احتمالا
آرتین آل رسول
1 ماه پیش
شما درست میگید جواب میشه Q=25×10به توان منفی چهار باید از ۹۰ کم بشه میشه cos60میشه یه دوم
محمد طاها خزاعی پور
1 روز پیش
سلام وقتتون بخیر، ببینید وقتی قاب که تو حالت اول خط عمود بر اون با خطوط میدان موازیه، ۳۰ درجه می چرخه پس بدیهی ست که خط عمود بر اونم، از صفر درجه به سی درجه میرسه و شما باید کوسینوس ۳۰ درجه رو درون فرمول جایگذاری کنید 😊
حنانه نجف پور
2 ماه پیش
سلام چرا تو این سوال cos 37 درجه شد هشت دهم
زینب میرزاپور
2 ماه پیش
داخل سوال sin37 رو داده 0/8 درحالی که cos اش روبر اساس فرمول های مثلثات به دست می توانی به دست بیاری ک میشه /06
نادیا نوری
2 ماه پیش
سلام این سوال چرا مساوی با AB شد مگه نباید مساوی با ABcos شود کلا این سوال اول تا آخر اصلا متوجه نمیشم
عرشیا نعمتی
2 ماه پیش
چون cosبرابر با یک هست
نادیا یوسفی
1 ماه پیش
سلام فک کنم بخاطر اینکه میدان در جهت نیم خط عمود بر سطحه. cos0 هم یکه، که نمینویستش استاد
فاطمه مهدیه
2 ماه پیش
قسمت ب سوال 2 چی یادگرفتی باید منفی بشه چرا تو پاسخنامه مثبته
هانیه افشاری
2 ماه پیش
دقیقا میشه منفی 6 ضربدر ده به توان منفی 5
آیسان احمدیان
3 ماه پیش
ببخشید در سوال اول چی یادگرفتی چون عبارت《خط عمود》یا《نیم خط عمود》نیومده باید زاویه رو از ۹۰ کم کنیم و کسینوس ۶۰ رو در فرمول قرار بدیم؟
تارا اجاقلو
1 ماه پیش
نه فکر نکنم چون تو شکل زاویه ساخته شده بین خطوط میدان و خط عمود بر صفحه هستش
نازنین فتاحی
3 ماه پیش
استاد چرا برایند B رونگرفتیم و بگیم ب سمت شمال شرقه؟ بعد اونجوریی زاویه درمیاد بین خط عمود و میدان
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
آموزش ویدیویی شار مغناطیسی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 8 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
کجا؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷