= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه باشتنی
1 هفته پیش
سلام میشد این گزینه یک رو به عملکردش نگاه نکنیم فقط کافی بود بگیم چون سمت کاهنده است درسته ؟ توی ویدیو قبل استادهمین کار میکردن میشد راحت اینم گفت مگه نه؟
محمد اسکندرلو
4 ماه پیش
ببخشید در گزینه ۲. مگر مس بالاتر قرار نگرفت پس کاهندگی کمتر از هیدروژن میباشد ددنتیجه هیدروژن نقش اند را ایفا میکند پس چرا قسمت دومش رو فقط غلط گرفتیم
آمنه قدیم پور
5 ماه پیش
منظور از اینکه قطب های ولتسنج برعکس به قطب های پیل وصل شده چیه مگه ما نیم سلول هیدرورن رو به قطب منفی ولت سنج وصل نمیکردیم خب اینجا هم به قطب منفی ولت سنج وصل شده
Zahra =)
5 ماه پیش
میشه یکی این نکته اول ک استاد گفتن رو توضیح بده
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
منظورت از نکته اول دقیقا کدوم جمله هست ؟ (ریپلای نباشه 🌷)
A A
6 ماه پیش
سلام استاد در آخر ویدئو گفتند دست چپی ها اکسنده و دست راستی ها کاهنده منظور چپ و راست نیم واکنش هاست یا نه؟
بیژن اقدسی
5 ماه پیش
نه منظور استاد در جدول سری الکتروشیمی هست که باید حفظ باشیم که همواره سمت چپی ها اکسنده هستند و سمت راستی ها کاهنده
امیر خداوردی
7 ماه پیش
وقتی ما میگیم E۰ cu-fe اونی که اول مینویسم همیشه تو جدول سری الکتروشیمیایی بالاتر قرار میگیره
آموزش ویدیویی نیروی الکتروموتوری و سری الکتروشیمی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 10 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷