بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی

5/5
(8 رای)

روز 66

نیروی الکتروموتوری و سری الکتروشیمی
نیروی الکتروموتوری و سری الکتروشیمی

`01:28

بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی
بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی

`00:27

 تست های تکانه
تست های تکانه

`00:43

تغییر در گذر زمان
تغییر در گذر زمان

`00:47

 مفهوم حرکت نوسانی و حرکت هماهنگ ساده
مفهوم حرکت نوسانی و حرکت هماهنگ ساده

`00:52

خزانه ژنی، تعادل در جمعیت
خزانه ژنی، تعادل در جمعیت

`00:37

سوالات دیگران
dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 ماه پیش

میشه یکی چی یاد گرفتی رو با تصویر برام حل کنه و توضیح بده من هر کار میکنم یکی از ریشه هام 1/3 و یکی هم 0 میشه و جوابم توی گزینه ها نیست

جواب به صورت صوتی می باشد:)

dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی چرا دو طرف صفر علامتش منفی شد؟؟میشه توضیح بدید

@dina basereh اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام ببخشید من ساده سازی اینجاشو نفهمیدم

اوکیه؟

سلام اینجا چرا صفر رو بزاریم تو مشتق تابع منفی میشه اما فاصله کوچکتر از یک شده مثبت

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

4 ماه پیش

سلام لطفا تایم مشخص کنید

آنا ملکی | آکادمی امروز

آنا ملکی

5 ماه پیش

بفرمایید درشت تر نوشتم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آنا ملکی | آکادمی امروز

آنا ملکی

6 ماه پیش

من این سوال رو اینجوری حل کردم میشه راهنمایی کنید ببینم غلطه یا نه؟!آخه جواب آخر ۴بازه ریشه ها هم دقیق همون شد ولی بازه های نزولی من با استاد متفاوت شد.

خیلی ریز نوشتی نمی‌بینم عکس درست تر بفرستید ریپلای نباشه 🌷

فاطمه لقا | آکادمی امروز

فاطمه لقا

1 سال پیش

چجوری متوجه بشیم مجانب قائم داریم ؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

سلام فاطمه جان میتونی سوالت رو با دقیقه مربوطه مشخص کنی؟

لطفا یکی توضیح بده اینجا این نمودار چطوری رسمشده من اصلا نمیتونم رسم نمودار چطوری هست

ب نظرم یادبگیریم های مربوط ب رسم نمودار رو ببین...

چرا مخرج مشترک میگیریم ؟ انگار باید بگیریم چون تو تست بعدی هم مخرج مشترک گرفتیم . اما چرا ؟ چرا به همون شکل نمیذاریم بمونه ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

اینجا منظور از ریشه مضاعف ریشه مخرجه؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

در این سوال ریشه مخرج ریشه مضاعف هست

زهرا قنبری | آکادمی امروز

زهرا قنبری

1 سال پیش

@نرگس مهدوی یعنی هر وقت ریشه زیر رادیکال بود یا توان 2 داشت ریشه مضاعفه؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

@زهرا قنبری اگر از توان دو بیاد بیرون مضاعف هست اما رادیکال اینطور نیست

ریشه مضاعف را تشخیص نمیدهم

سلام میشه این سوال رو توضیح بدین

چطور تشخیص میدیم مشتق ریشه نداره دقیقه11و33

دلتا میگیریم . دلتاش منفی شد یعنی ریشه نداره . دلتا صفر شد ریشه مضاعف داره . مثبت شد دو تا ریشه مجزا داره

ااصیه / | آکادمی امروز

ااصیه /

1 سال پیش

سلام لطفا پیدا کردن ریشه از معادله درجه 3 در چی یادگرفتي اول را توضیح دهید زیرا برای تعین علامت به ریشه نیاز داریم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

.Armita . | آکادمی امروز

.Armita .

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

ااصیه / | آکادمی امروز

ااصیه /

1 سال پیش

@.Armita . مطمینی رفیق؟ میتونی با ویس توضیح بدی

.Armita . | آکادمی امروز

.Armita .

1 سال پیش

@ااصیه / جواب به صورت صوتی می باشد:)

ااصیه / | آکادمی امروز

ااصیه /

1 سال پیش

اصلنا، به وجد میام وختی استادی ب این جذابی میبینم. دمشون گرم واقعا

لطف دارید 🌷

همینطور تعیین علامت این چطوریه ؟

آموزش ویدیویی بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 10 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز