حدیث محمدی
1 ماه پیش
این نوتریکب با نوترکیب کتاب متفاوته چون استاد فقط aatt از رشته جدید رو گذاشتن دیگه c وg از رشته مقابل رو نزاشتن
ساجده ابراهیم نیا
1 ماه پیش
تو این قسمت استاد چیرو گفتن که هیچ ژن مشترکی بین ..... و کروموزوم اصلی نیست بین چی و کروموزم اصلی نیست؟
هستی قیطاسی
1 ماه پیش
بین کروموزوم کمکی یا همون پلازمید یا همون دیسک و کروموزوم اصلی
علی اصغر اسماعیلی
2 ماه پیش
الان توی چی یاد بگیریم شماره ۳ این جملات توی نهایی رو باید درست بگیریم یا غلط؟
مریم رمضان پور
3 ماه پیش
اینجا استاد aatt هارا از کجا اورد؟
خدا بزرگه :)
3 ماه پیش
یعن چی از کجا آورد؟ وقتی ژن مورد نظر و ناقل مورد نظرت رو با یک نوع آنزیم برش دهنده ، برش بدی، هردوتاشون، جایگاه های تشخیص آنزیم یکسانی دارن که اینجا آنزیم برش دهنده ی ما EcoR1 بوده پس هر دو تا( هم ژن هم ناقل) دو سر چسبنده با جایگاه AATT دارن
حدیث محمدی
1 ماه پیش
@خدا بزرگه :) استاد نوشتن aatt ولی دیگه c و g رشته مقابل رو ننوشتن درحالی که کتاب نوشته
Ayla ....
3 ماه پیش
سلام در رابطه با این قسمت رنا بسپاراز نوع 1,2,3 کجا ها فعالیت میکنن آخه خود کتاب تو فصل 1 گفته کدومشون برا ساخت کدوم رنا ها نقش دارن حالا باید اینطور بگیم که چون mrnaتوی هسته ساخته میشه پس رنابسپاراز ۲در هسته و و ۱و3هم هر جا که ریبوزوم باشه در هرجای یاخته به جز خود هسته حتی در غشای هسته که ریبوزوم هم داره تولید میشه درسته؟
Ayla ....
3 ماه پیش
خیلی ممنونم
پریناز نصیری
7 ماه پیش
سلام ناقل همانند سازی درسته یا ناقل همسانه سازی؟
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
سلام ناقل همسانه سازی درسته احتمالا اشتباه تایپی بوده اینجا
BTMN
1 سال پیش
در صورت اینکه انزیم برش دهنده EcoR¹ باشه؛ میتونیم بگیم تعداد تشکیل پیوند های هیدروژنی توی مرحله جدا سازی ژن خارجی با مرحله اتصال ژن به پلاذمید تشکیل میشه برابر هستش؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین!!!!
نرگس مهدوی
1 سال پیش
بله
زهره جمعهپور
1 سال پیش
آخری هم نادرسته
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
زهره جمعهپور
1 سال پیش
هردو نادرست(چی یاد گرفتی)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
ملیکا مردانی
1 سال پیش
من نمیفهمم هر دو انگار ۴ تا فسفودیاستر میشکنن یا تشکیل میدن چرا اولی دوتا و دومی ۴ تاس؟؟
-= اسمی
1 سال پیش
ببین اول بین AG توی یه رشته و AG در انتهای رشته مقابل این اتفاق میوفته بعد که میخوان پیوند بدن توی رشته بالایی بین همون AGیدونه پیوند و یدونه AG در انتهای رشته دوم پیوند میده حالا میمونه پیوند های شکسته شده در بین AG از رشته پایینی که اول جدا شدن
-= اسمی
1 سال پیش
که در کل دومی دوبرابر اولی شده دیگه
مریم نصرالله زاده مقدم
1 سال پیش
هر جاندار دارای دیسک رو میتونیم علاوه بر باکتری و قارچ های مخمر گیاه تراژن هم در نظر بگیریم درسته؟
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
سلام بله ولی به طور عادی در نظر گرفته نمیشه، یجورایی بهتره سوال اشاره کنه که شما به سمت تراژن بودن برین
پوریا خیره کش
1 سال پیش
تو فصل اول مگه استاد نگفت باکتری ها کرومزوم ندارند . خب اینجا گفت دیسک ها کرومزوم محسوب میشوند . دیسک ها هم در باکتری وجود دارند /: الان تکلیف چیه ؟ چه معادله دو مجهولی
نرگس مهدوی
1 سال پیش
والا مسئله اینه که یجا به دنای باکتری میگن کروموزوم یجای دیگه نمیگن تناقض داریم🤯
عاطفه فلاح پور
1 سال پیش
سلام کجا گفته شده باکتری ها کروموزوم ندارند؟
پوریا خیره کش
1 سال پیش
@عاطفه فلاح پور فصل اول زیست۳
عاطفه فلاح پور
1 سال پیش
@پوریا خیره کش بله میدونم..منظورم این بود کدوم صفحه جزوه گفته شده اخه گفته شده باکتری ها کروموزوم دارند اما به اون حلقوی چسبیده به غشا میگیم کروموزوم و دیسک رو بهش نمیگیم کروموزوم ولی مثل اینکه تو این فصل دیسک جز کروموزوم های فرعی حساب میشه 🥲
پوریا خیره کش
1 سال پیش
@عاطفه فلاح پور صفحش یادم نیست مگه موقع مرور پیداش کنم
نرگس بدری
1 سال پیش
نه نه نه به دنیای حلقوی میتوکندری کروموزوم نمیگیم ولی به دنای حلقوی پروکاریوت ها کروموزوم میگیم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اگر نیست، احتمالا جا مونده من گزارش میدم اضافه بشه اما شما لطفا برای اینکه چیزی رو از دست نداده باشین برای خودتون یادداشت بردارین🌼
پوریا خیره کش
1 سال پیش
درست میگی
هدی سلطانی
2 ماه پیش
@نرگس مهدوی گزارش بدین ارمیا رو لطفا خیلی حرف مفت میزنه حالم بد شد
آموزش ویدیویی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 12 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً مجدد سوالتون رو بپرسید و همراهش تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷