آشنایی با اجزای مدار (باتری) + ولت سنج و آمپرسنج

4.7/5
(13 رای)

مرحله 23

 آشنایی با اجزای مدار (باتری) + ولت سنج و آمپرسنج
آشنایی با اجزای مدار (باتری) + ولت سنج و آمپرسنج

`01:10

 یافتن ضابطه تابع وارون
یافتن ضابطه تابع وارون

`01:05

1 تمرین

هیپوتالاموس
هیپوتالاموس

`00:12

1 تمرین

غده تیروئید و پاراتیروئید
غده تیروئید و پاراتیروئید

`01:21

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

توی فصل اول خوندیم که ε = ۸,۸۵×۱۰-¹² استاد گفت که V برابر با ε یعنی الان V = ۸,۸۵×۱۰-¹²

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

نادیا نوری | آکادمی امروز

نادیا نوری

4 ماه پیش

سلام چی یاد گرفتید رو میشه توضیح بدید

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

وااااای بی‌نظیره تدریس ایشون!! من تا حالا اینطوری فیزیک و مفهومی یاد نگرفته بودم!

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

سلام چرا باید جریان از پایانه منفی خارج و به پایانه مثبت وارد شود؟یعنی از پتانسیل کمتر به بیشتر؟مگر جریان در جهت میدان نبود؟

جریان از قطب مثبت به قطب منفی میشه

چرا اپسیلون به علاوه اختلاف پتانسیل میشه تو باتری غیر مولد؟

چی یاد بگیریم رو توضیح بدید

https://emrooz.ir/cbgstbc-33335?comment_id=654326#comment-654326 چک کنید 🌷

گزینه ۱

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

نه میشه گزینه 4 ، چون ولت سنج در مسیر اصلیه و سری بسته شده پس v=£ یعنی میشه 12ولت

خیر گزینه 4درسته چون V=E میشه چون ولت سنج وارد مدار اصلی شده

سلام ببخشید ، کتاب چرا گفته بار الکتریکی مثبت مگه الکترون بار منفی نیست؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

جواب سوال اول چی یاد گرفتی کدوم گزینه میشه؟

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

سلام.وقت بخیر چرا با افزایش مقاومت ،ولتاژ بیشتر میشود؟ می‌خوام مفهومی بدونم.

سلام فرمولی که بهش اشاره شد R=V/I

پارمیس . | آکادمی امروز

پارمیس .

6 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر این اختلاف پتانسیلی که با این فرمول به دست میاریم تفاوتش با اختلاف پتانسیل فصل قبل چیه؟

سلام ؛ ببخشید ، چرا لامپ همانند مقاومت در نظر گرفته می شود ؟

چون توی فیلمم مشخصه وقتی مدار از لامپ رد میشه آرومه ولی وقتی از یه مسیر دیگه می‌ره سرعتش بیشتره

سلام ؛ ببخشید ، چرا ما میتونیم مقاومت را جزئی از باتری بگیریم ؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آموزش ویدیویی آشنایی با اجزای مدار (باتری) + ولت سنج و آمپرسنج برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز