ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
محمد مهدی زنگنه
3 ماه پیش
توی فصل اول خوندیم که ε = ۸,۸۵×۱۰-¹² استاد گفت که V برابر با ε یعنی الان V = ۸,۸۵×۱۰-¹²
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
نادیا نوری
4 ماه پیش
سلام چی یاد گرفتید رو میشه توضیح بدید
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
فاطمه نادری
4 ماه پیش
وااااای بینظیره تدریس ایشون!! من تا حالا اینطوری فیزیک و مفهومی یاد نگرفته بودم!
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
🌷
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
فاطمه طهماسبی
4 ماه پیش
سلام چرا باید جریان از پایانه منفی خارج و به پایانه مثبت وارد شود؟یعنی از پتانسیل کمتر به بیشتر؟مگر جریان در جهت میدان نبود؟
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
جریان از قطب مثبت به قطب منفی میشه
دنیا ریحانی
4 ماه پیش
چی یاد بگیریم رو توضیح بدید
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-33335?comment_id=654326#comment-654326 چک کنید 🌷
پرنیا غنمی
5 ماه پیش
گزینه ۱
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
فاطمه غفاری
4 ماه پیش
نه میشه گزینه 4 ، چون ولت سنج در مسیر اصلیه و سری بسته شده پس v=£ یعنی میشه 12ولت
نرجس حسن زاده
4 ماه پیش
خیر گزینه 4درسته چون V=E میشه چون ولت سنج وارد مدار اصلی شده
روژان کنگرانی فراهانی
5 ماه پیش
جواب سوال اول چی یاد گرفتی کدوم گزینه میشه؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
آنیا ابراهیمی محتشم
5 ماه پیش
سلام.وقت بخیر چرا با افزایش مقاومت ،ولتاژ بیشتر میشود؟ میخوام مفهومی بدونم.
پارمیس .
6 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر این اختلاف پتانسیلی که با این فرمول به دست میاریم تفاوتش با اختلاف پتانسیل فصل قبل چیه؟
محمود طاهری
6 ماه پیش
سلام ؛ ببخشید ، چرا لامپ همانند مقاومت در نظر گرفته می شود ؟
باران مشاقی
5 ماه پیش
چون توی فیلمم مشخصه وقتی مدار از لامپ رد میشه آرومه ولی وقتی از یه مسیر دیگه میره سرعتش بیشتره
آموزش ویدیویی آشنایی با اجزای مدار (باتری) + ولت سنج و آمپرسنج برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
محمد علی خوش رضا
3 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)