= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
یگانه احمدی
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر طبق فرمایش استاد که دگزامتازون سیستم ایمنی رو تضعیف میکنه پس چرا گاهی برای سرم هامون دکتر دگزا مینویسه
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
یعنی اگر تنش بلندمدت وجود داشته باشه فقط با ترشح محرک فوق کلویه که کورتیزول ترشح میشه ؟ بدون اون نمیشه ؟
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
یعنی چی ، خب بالاخره که نتیجه گشاد شدن نایژکها میشه افزایش تعداد تنفس و این عنبیه رو برای یمپاتیک هم نگفته اگرم گفته توی بیشتر بدانیده .تفاوتشون توی گلوکز خوناب نمیشه ؟ نوراپی نفرین و اپی نفرین افزایش میدن ولی سمپاتیک نه
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
نمیفهمم طبق خط کتاب اگر ید کم باشه این هورمونای محرک ترشح میشن و باعث رشد بیشتر تیروئید میشن تا ید بیشتری جذب کنه و هورمونهای تیروئیدی بسازه ، مگه این متن برعکسش نیست ؟ نمیگه اگه هورمونای محرک کم بشن مصرف ید تیروئید و ترشح هورمونای تیروئیدی کم میشه ؟
حیدر مالداری
4 ماه پیش
کورتیزول که دستگاه ایمنی رو ضعیف میکنه برای کنترل سرطان و بیماری های خود ایمنی چه تاثیری داره؟ جدا هست سرطان از خود ایمنی؟
فاطیما حسینی
4 ماه پیش
مگه در پی کاهش آب و حجم خون، فشار خون افزایش پیدا نمیکرد؟؟؟؟!!!! چرا شد کاهش فشار خون ؟!
یگانه احمدی
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر به نظرتون این سوال خیلی سبز کلا اشتباه نیست آخه سوال در مورد جنس مذکر سوال کرده بعد چطور هورمون اکسی توسین طی زایمان و شیردهی با چرخه بازخوردی مثبت تنظیم میشه
فاطمه سلیمی پور
5 ماه پیش
سلام استاد گفتن اعصاب خودمختار باعث کنترل انقباض هر ماهیچه صاف و هر غدد و هر انقباض قلبی نمیشه ؟ میشه چند تا مثال بزنید ، من فیلم فصل یک رو تماشا نکردم
زهرا دعایی
5 ماه پیش
خب اینجا میتونیم بگیم چون هورمون های اپی نفرین و نوراپی نفرین اثرات موازی با سمپاتیک دارن پس گشادشدن مردمک و افزایش تنفس هم ازاثرات هورمون های بخش مرکزی فوق کلیه هست//
.. .
6 ماه پیش
مگه فشار خون با افزایش آب بلا نمیرفت؟ چرا استاد گفتن با افزایش گلوکز فشار هم بالامیره؟ داره غلیظ میشه که
.. .
6 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی آها خیلی ممنون
آموزش ویدیویی غدد و هورمون های فوق کلیه برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷