تخمک زایی، نکات تخمک زایی

5/5
(4 رای)

مرحله 46

مفاهیم آماری و شاخص‌های مرکزی
مفاهیم آماری و شاخص‌های مرکزی

`01:10

2 تمرین

دستگاه تولید مثلی زنان، دوره جنسی زنان
دستگاه تولید مثلی زنان، دوره جنسی زنان

`01:13

1 تمرین

 مفهوم و نمودارهای سینتیک
مفهوم و نمودارهای سینتیک

`00:58

1 تمرین

تخمک زایی، نکات تخمک زایی
تخمک زایی، نکات تخمک زایی

`01:22

سوالات دیگران
مینا دهقان | آکادمی امروز

مینا دهقان

2 ماه پیش

سلام بچه ها من جزوه زیست هر سه پایه دهم یازدهم دوازدهم دارم کاملا نو هست هیچی ننوشتم میخام بفروشم لازم ندارم اگر مایل به خرید بودین به شماره 09908025175پیامک بدین. نصف قیمتی که پرینت گرفتم میفروشم

زهرا  نبی | آکادمی امروز

زهرا نبی

3 ماه پیش

سلام وقت بخیر گفتیم اووگونی رشتمان انجام میده و بعدش میره مرحله کاستمان حالا یا کاستمان رو کامل انجام میده یا توی پروفاز یک میمونه و تبدیل به اووسیت میشه بعدش استاد گفت توی مرحله میتوز یا رشتمان یک اووسیت میسازه و یک اووگونی نفهمیدم اینجارو ، یعنی رشتمان سه مرحله داره یکی کاستمان کامل یکی هم توی پروفاز کاستنان تبدیل به اووسیت میشه یکی هم اووگونی میسازه !؟

نسیم زاهدی | آکادمی امروز

نسیم زاهدی

3 ماه پیش

واقعا ممنون از استاد بام رفیع خیلی خب متوجه شدم،همیشه با این گفتار مشکل داشتم 🌷

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 ماه پیش

خوشحالیم راضی بودی 🥰

اینجا که اووسیت ثانویه در تماس با یاخته های فولیکولی هست و لایه ای بینشون نیست. اون لایه ژله ای در چه مرحله ای تشکیل میشه؟

زهرا محمدی | آکادمی امروز

زهرا محمدی

9 ماه پیش

یاخاته های فولیکولی کوچکترند یا جسم قطبی؟

مهسا حبیبی | آکادمی امروز

مهسا حبیبی

9 ماه پیش

توی میوز 1 کروموزوم های همتا از هم جدا میشن نه کروماتید ها آیا باز هم محتوای ژنی یکسان

در زن ها همیشه برابره در مرد ها یاخته های حاصل میوز یک با هم متفاوت اند یاخته های حاصل میوز ۲ که چهار یاخته هست دوتا دوتا شبیه هستند

سلام وقت بخیر الان ما اینارو ببینیم بعد اپدیت جدید یا کلا اینارو نبینیم و‌بریم یراغ اپدیت جدید

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

Z.Zruqv .Ln | آکادمی امروز

Z.Zruqv .Ln

11 ماه پیش

اووگونی ها جنین بعد از تولد تمایز به اووسیت اولیه پیدا میکنن یا آپوپتز میکنن؟

Z.Zruqv .Ln | آکادمی امروز

Z.Zruqv .Ln

11 ماه پیش

جدا از بحث کنکور اینکه ابتدا در دوره ی جنینی اووگونی مثل اسپرماتوگونی میاد میتوز میکنه(طبق مطالب گفته شده مثلا میخواد لایه زاینده رو حفظ کنه) و یه اووسیت اولیه و یه اووگونی میسازه و درپی اون این فرآیند دچار تکامل شده یکی از احتمالاتش این نمیتونه باشه اول این فرآیند در یک کانسپت مجزا شروع شده و بعد در یک گونه تکامل یافته و پیشرفته تر شده؟ یعنی اینکه ابتدا در یک سری ها بوده بعد برای بقیه ایجاد شده یا یه حالت دیگه مثل جریان مولکول وراثتی اول RNAبوده بعد DNA طی تکامل ایجاد شده

سلام وقتتون به خیر ببخشید طبق گفته کتاب تخمک لقاح یافته همان گامت ماده هست درسته؟

فاطمه پری | آکادمی امروز

فاطمه پری

1 سال پیش

سلام مجدد خب آپدیت شدش کی میاد؟؟ یا اومده ؟؟!

سلام اومده از پشتیبانی سوال کنید راهنمایی میکنند 🌷

اووسیت ثانویه در کدوم مرحله میوز ۲ متوقف میشه تا اسپرم بهش برخورد کنه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

سلام ، دوتا اسپرماتوسیت ثانویه که محتوای ژنی نابرابر دارند اوکی اسپرماتوسیت اولیه چی ؟؟!

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

1 سال پیش

آقای رشادی در رابطه با کامنت قبلی تون می‌دونم آپدیت این قسمت هم هست ولی بعضی نکته ها تو این قسمت ها هستن که هنوز میشه تو شکل ومتن کتاب هم برداشت کرد برا همین این فیلم ها رو هم دیدم

بله ولی بعضی نکات قبلی با کتاب جدید تناقض داره و ممکنه شما رو به اشتباه بندازه

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

1 سال پیش

البته منظور این نکته تخمک لقاح یافته ست درسته؟

کتاب درسی چاپ جدید،تخمک رو همون اووسیت ثانویه در نظر گرفته برید آپدیت جدید فیلم رو ببینید این قدیمیه

آموزش ویدیویی برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز