= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
لیلا زارعی
4 هفته پیش
ایا تست های این بخش بر اساس کتاب درسی جدید هست و قابل استناد برای کنکور 1406 ؟ چون تدریس اپدیت شده هست ایا تست ها هم اپدیت شده +
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
از پشتیبانی سوال کنید 🌷
فاطمه مهدیه
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید تمام ایم فیلم های این باکس آپدیت شده ی همونیه که زدید آپدیت شده؟یعنی اگه دیگه این فیلم های قبلی رو نبینیم اوکیه؟
فاطمه السادات حسینی
1 ماه پیش
برام سوال شده که فقط توی روز ۱۴ باید فرایند بچه درست کردن بین زن و مرد اتفاق بیفته تا بچه درست شه ؟ یعنی اگه قبل از روز ۱۴ یا مثلا روزای ۱۶ به بعد اسپرم وارد بدن زن بشه بچه ای تشکیل نمیشه ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 پس بهترین زمانش، چند روز قبل از تخمک گذاری و خود روز تخمک گذاریه چون اسپرم یه چند روزی میتونه در بدن زن باقی بمونه
فاطمه السادات حسینی
4 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی اها ممنون فهمیدم
حیدر مالداری
4 ماه پیش
تو بعضی سوالات نظر طراح اینه که جملاتی مثل گزینه ۴ همواره اشتباهه چون اصلا همگی برخورد نمیکنن که بررسی کنیم بعدش چی میشه. تو یه سری سوالات طراح میگه منظور این بوده که اگه برخورد کنه چی میشه... خب ما که از ذهن طراح خبر نداریم. حداقل از این جملات دوپهلو اگر میارن نباید سوال شمارشی باشه که بتونیم از روی بقیه گزینه ها منظورش رو بفهمیم. افسوس....
حیدر مالداری
4 ماه پیش
جسم قطبی دوم چرا توانایی لقاح نداره؟ علتش چیه؟ مگه n=23 و تک کروماتیدی نیست ؟؟
حیدر مالداری
4 ماه پیش
اینجا توی خط آخز گفته همه وقایع تحت تاثیر استروژن و پروژسترون تخمدان هست(نه فوق کلیه) . پس اگر گفته بشه همه استروژن و پروژسترون ها در تنظیم وقایع رحم تاثیر دارند باید اشتباه بگیریم؟؟؟ اونا تاثیری در این تنظیم ندارند چون مقدارشون کمه؟
پردیس همتی
1 سال پیش
در حین رشد جسم زرد باز هم ترشح استروژن و پروژسترون رو داریم؟ و حداکثر ترشح جسم زرد در روز های حدودن ۲۵ و ۲۶ میشه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بله داریم بله
فاطمه شرعی زاده
1 سال پیش
سلام کتاب چاپ ۱۴۰۳ میگه اووسیت ثانویه همون تخمکه الان برای امتحان نهایی این رو درنظر بگیریم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام هر انچه که در کتاب مربوط به کنکور سال خودتون هست رو باید در نظر بگیرین
امیررضا هاشمی
1 سال پیش
در رابطه با گرینه 4 مگه فولیکول بالغ فولیکولی نیست که میوز 1 رو تکمیل کرده ؟
فاطمه شریفی
1 سال پیش
توقف رشد: روز ۷ و ۲۴ شیب )سرعت(رشد کاهش می یابد : ۱۴ سرعت رشد افزایش : ۷تا۱۳ ۱۵تا ۲۴ این درستع
عطیه اسکندری
1 سال پیش
وقتی میگیم قاعدگی از روز ۲۸ شروع میشه با توجه به اینکه توی کتاب میانگین ۷ روز در نظر گرفته شده، میتونیم بگیم دو روز از چرخه ی قبل و پنج روز از چرخه ی بعدو شامل میشه... بعد با شکل هم تشابه داره دیگه یعنی کمترین ضخامت میشه همون روز ۵ ولی خب استاد گفتن کمترین ضخامت بگیریم واسه روز ۷ اگه بخوایم بگیم واسه روز ۷ هستش پس اون دو روز که از چرخه قبل بوده و در واقع شروع قاعدگی بوده چی میشه؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ۲۸ روز یک سیکل که تموم شد، از روی یکم سیکل بعدی قاعدگی شروع میشه این حساب کتابی که شما کردین برای کاهش ضخامت دیواره هست و نه شروع قاعدگی
... NIUSHA
1 سال پیش
سلام. یاخته های فولیکولی که با اووسیت ثانویه و اولین جسم قطبی به لوله فالوپ رفتن هم استرو ژن رو همچنان در اونجا ترشح میکنن. درست میگم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
د مورد این ها کتاب توضیحی نداده صرفا میگه اونایی که توی تخمدان میمونن و جسم زرد تشکیل میدن تولید هورمون میکنن
آموزش ویدیویی برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
از پشتیبانی سوال کنید تا