میدان مغناطیسی اطراف سیم راست

5/5
(5 رای)

مرحله 53

انواع گیاهان و تولیدمثل آنها، تولیدمثل رویشی (غیرجنسی) با اندام های رویشی تخصص یافته
انواع گیاهان و تولیدمثل آنها، تولیدمثل رویشی (غیرجنسی) با اندام های رویشی تخصص یافته

`01:00

1 تمرین

 تولیدمثل رویشی (غیرجنسی) بدون اندام های تخصص یافته و به کمک انسان + تست ها
تولیدمثل رویشی (غیرجنسی) بدون اندام های تخصص یافته و به کمک انسان + تست ها

`00:54

1 تمرین

 میدان مغناطیسی اطراف سیم راست
میدان مغناطیسی اطراف سیم راست

`02:01

گل، اندام تولیدمثل جنسی نهاندانگان
گل، اندام تولیدمثل جنسی نهاندانگان

`00:40

1 تمرین

سوالات دیگران

چرا اینجا استاد برای درون سو گفتن که میدان مغناطیسی رو به پایینه مگه به سمت بالا نمیشد پاد ساعتگرد

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

همراه با تایم سوالتون هم بپرسید مجدد 🌷

اگه میشه تشریحیش هم بگین و اینکه در چه صورت گرینه چهار میشه؟ تو امتحان نهایی ممکنه همچین سوالی بیاد؟؟

سلام وقتتون بخیر ببخشید جواب چی یادگرفتی دوم چی میشه ؟ نمیتونم حل کنم🙏🏻

جوابش میشه درون سو

سلام وقت بخیر میشه درونسو

سلام مگه قرار نشد وقتی میدان مغناطیسی ها خلاف جهت هم بودن و نقطه بین اونها قرار گرفت (بی) تُتال جوابش بشه (بی) اون سیمی که (آی) اون بزرگتره پس چرا اینجا (بی) تُتال شد صفر ؟؟؟!!¡!!!

دوستان میشه نتیجه چی یادگرفتی اولو بگین؟من پاسخنامه رو ندیدم.

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اگه بجای پایین بگیم ساعت گرد غلط میگیرن داخل امتحان؟

سلام چرا تصویر قطعه ؟

جریان به سمت پایین هسته درست گفتم

سلام وقت بخیر سمت چپ جاذبه وi2 به سمت بالا و سمت راستیه دافعه وi2 به سمت بالا

سلام خسته نباشید مگه توی این سوال نقطه M به سیم راست اولی نزدیک تر نیست و بنابراین نباید اندازه میدان مغناطیسی اول در نقطه M بزرگتر از دوم بشه ؟ و برآیند میدان ها بشه برون سو

اگر فاصله و جریان برعکس بود چیکار می کردیم یعنی نقطه به اونی که جریان کمتر داره نزدیک تر از اونی که جریان بیشتر داره باشه؟

جهت میدان برآیند چطور میشه؟

سرفصل سوم فیزیک 2 دستامو از دست دادم.

😊👍👍👍

همین الانم ندارم

متولدین ۸۷ و ۸۶ کلا همینن، موقع ما اولین سالی بود که عشقشون کشید سمپاد نمونه یکی کنن ...سوالایی جلومون گذاشتن که تهش خودشون گفتن استاندارد نبوده. امتحانارو کشوری کردن. دهم شدیم تا آبان گفتن غیرنهاییه.. دی ماه گفتن نهاییه. باز گفتن نیست. یازدهم شدیم گفتن ۶ درسه. بعد آبان شد گفتن همه درسا... از تاریخ و دینی و محیط زیست و ریاضی و فیزیک بعد گفتن تاثیر مثبته ...دوماه بعد گفتن تاثیرمثبت نیست.... الانم وضعمون اینه، توفکرکن...تخصصیامون ..عملا وسط مجازیه نصفش... میام اکادمی.نت میره. وسطش.تا دوساعت.باز گفتن نهاییا معلوم نیست باشه یانه. شمام که موش ازمایشگاهی بودید کلا... کلا نسل ۸۶ و ۸۷، داستانامون واقعا جالبه. جزاینکه خودمونو به کوری و کری زدیم.

@مهتاب مهرآبادی منم ۸۸ ام ولی اینا بود برام همه

علی بهاری | آکادمی امروز

علی بهاری

1 ماه پیش

@مهتاب مهرآبادی وضع الانمون هم همینه که =/

این درس اصلا فرمول نداره😕 فیزیک با فرمول و حل کردنی شیرین تر میشه🥲

این فصل فرمول هم زیاد داره 😊

@سید محمد متین رشادی بله حق با شماست..

سلام وقت بخیر این جا توان 2 میدان ها جا افتادن اگر که اشتباه نکنم.

-= اسمی | آکادمی امروز

-= اسمی

9 ماه پیش

سلام الان همه چی قاطی شد که اونی میدان قوی تری داره نزدیک سیم با جریان کوچیکتره یا اونی که میدان قوی تری داره نزدیک سیم با جریان بزرگتره ؟ توی بعضی سوالات اصلا جابه جا میشه که میشه توضیح بدین ممنونم

ببینید اونی که میدان قوی داره نزدیک سیم با جریان بیشتر هست این که هیچ همه جا صادقه ولی شما نگاه کنید هم C و هم D هر دوشون نزدیک سیم با جریان بیشترند پس چی باعث شد که C میدانش قوی تر شد؟ این باعث شد که چون C بین دو سیم هست و هر دو سیم خلاف جهت هم هستن میدان بین این دو سیم درون سو عه یعنی چون نقطه C بین دو تا سیمه هم سیم 2I بهش میدان درون سو میده هم سیم I درون سو میده پس میدانش بزرگتر میشه ولی چون D جایی بیرون دوتا سیمه پس میدان دو تا سیم توی D خلاف جهت همه و سیم 2I یه میدان برون سو بهش میده و سیم I بهش میدان درون سو میده و چون دو تا میدان خلاف جهت همن از هم کم میشن تو C دو تا میدان بهم اضافه میشه ولی توی D از هم کم میکنیم به همین خاطر C قوی تره

آموزش ویدیویی میدان مغناطیسی اطراف سیم راست برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز