ارمین دوام کار
1 ماه پیش
سلام، کتاب زیر ذره بین دوتا جمله از کنکور در این باره شرط دولاد بودن گیاه اورده که فکر میکنم با توضیحات استاد مغایرت داره، اگه میشه کمک کنید. سراسری 98: همه یاخته های تکلاد موجود در گیاه دوجنسی، در ابتدای تشکیل، تقشیم میتوز انجام میدهند. سراسری 99: هر یاخته یک گل دوجنسی که توانایی انجام لقاح را دارد، حاصل میتوز سلولی تکلادی است.
ارمین دوام کار
1 ماه پیش
تو خورده شدن یاخته های پارانیشم خوردش فقط یاخته های داخلی خورده میشن و یاخته های سطحی باقی میمونن؟ چون اون یاخته های سطحی لازمه برای اینکه ساختار کیسه ای برا کیسه رویانی درست بشه.
ارمین دوام کار
3 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
مطهره معتمدی
1 ماه پیش
اگر یه گلی سه تا برچه داشته باشه ۳ تاهم تخمدان داره؟
زهرا امیدی
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر شکلی که استاد داخل این بخش کشیدن لوله گرده چطودی از داخل چند تخمک میگذره
یگانه احمدی
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر شکلی که استاد در ثانیه 9:۴۰ کشیدن با شکل ثانیه 12:۳۰ متفاوته شکل اول تخمک با لایه داخلی به تخمدان متصل هست
بهار خلدنوش
2 ماه پیش
یعنی در نهایت هر گرده نارس چهار دانه گرده رسیدهی مجزا از هم تولید میکنه؟ و اون پوسته ای که ۴ گرده نارس رو کنار هم نگه میداشت از بین میره؟
عرشیا بتیانه
1 ماه پیش
بله درسته
Zahra =)
3 ماه پیش
داخل یکی از تست هایIQ گفته همواره گل های دوجنسی تک برچه ای هستن!اینو فقط از روی تک برچه ای بودن آلبالو برداشته کرده؟!
حیدر مالداری
4 ماه پیش
توی تمرین های بعد از این فیلم گفته همه ۶ یاخته داخل کیسه رویانی گامت محسوب میشن. درسته؟ یا فقط تخم زا گامته؟ چون استاد چیزی در این مورد نگفتن فقط گفتن اونا اسم خاصی ندارن و بهشون میگیم هویج. یک گامت داریم تو کیسه رویانی یا شش تا؟
غزل اسماعیل زاده
3 ماه پیش
استاد داخل همین یاد بگیریم چند بار گفتن ک تخمزا فقط گامت ماده هست و یاخته های دیگه مثل دو هسته ای گامت نیستن که بعدشم توضیح دادن اگه جمله ای بگه در هر لقاحی فقط گامت ها باهم لقاح میکنن غلطه چون 2 هسته ای گامت نیست.... احتمالا اشتباه شده.
پریناز نصیری
4 ماه پیش
اگر گیاه 4n باشد به اون بافت درون تخمک دیگه پارانشیم خورش نمیگیم؟
حیدر مالداری
4 ماه پیش
ربطی نداره عدد پلویید پارانشیم خورش همیشه همون عدد پلویید خود گیاه و تخمدان و یاخته های بساک و .. هست.
غزل اسماعیل زاده
3 ماه پیش
چرا نگیم؟ میگیم و پارانشیم خورش هم 4n میشه چون خود گیاه 4n
پریناز نصیری
4 ماه پیش
هر کیسه گرده پر از یاخنه های 2n هست؟
Amir .
2 ماه پیش
اگر گیاه 2nباشد بله
عرشیا بتیانه
1 ماه پیش
بستگی به اون داره که 2nباشه
پردیس همتی
1 سال پیش
اگر تخمدان سه تا تخمک داشته باشه سه تا هم لوله گرد داریم؟
زهرا مهدوی
1 سال پیش
تا 3 لوله گرده ممکن است ایجاد شود به شرطی که هر سه تخمک بخواهند بارور شوند
نگار بابا محمدی
1 سال پیش
هیچ جای کتاب ننوشته که هر بساک ۴ کیسه گرده داره و توی شکل ها هم گاهی ۲ و گاهی ۴ کیسه کشیده ولی استاد گفتن ۴ تاس الان ما باید هم ۲ و هم ۴ رو درست بگیریم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
بله ظاهراً هم ۲ مد نظر داشته باشید هم ۴ ظاهر شکل ها اینه محض احتیاط،تست های این قسمت رو هم بررسی کنید که مطمئن بشید طراح تست معمولا چی در نظر میگیره
نرگس صحت
1 سال پیش
ویدیو های استاد رو برای امتحان نهایی بیینیم خوبه ؟؟؟؟؟ منظورم اینه چیزی زیاد عوض نشده که الان اشتباه باشه ولی قبلا درست ؟؟؟؟
Mobina z
1 سال پیش
نه همچی اوکیه ببینید
آموزش ویدیویی برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 قسمت آخر ویسم رو اصلاح کنم: اینطوریه که ضریب n تعیین میشه