شبکه هادی قلب
`01:12
1 تمرین
تابع نمایی
`01:06
2 تمرین
چرخه کار قلب
`01:28
غلظت مولی(مولار)
`01:06
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پریسا رسولی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
فاطمه رضائیان
دوازدهم تجربی - اردبیل
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
مصطفی سخراوی
دوازدهم تجربی - خوزستان
علی آقازاده
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
هلیا نجفی
دوازدهم تجربی - زنجان
سمیه بویه زار
فارغ التحصیل تجربی - تهران
هانیه کشت کار
فارغ التحصیل تجربی - فارس
فاطمه عبدالهی تی اب
دوازدهم تجربی - هرمزگان
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پریسا رسولی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
فاطمه رضائیان
دوازدهم تجربی - اردبیل
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
مصطفی سخراوی
دوازدهم تجربی - خوزستان
علی آقازاده
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
هلیا نجفی
دوازدهم تجربی - زنجان
سمیه بویه زار
فارغ التحصیل تجربی - تهران
هانیه کشت کار
فارغ التحصیل تجربی - فارس
فاطمه عبدالهی تی اب
دوازدهم تجربی - هرمزگان
شبکه هادی قلب
`01:12
1 تمرین
تابع نمایی
`01:06
2 تمرین
چرخه کار قلب
`01:28
غلظت مولی(مولار)
`01:06
1 تمرین
سوالات دیگران
(3)
رضیه زیبا پسند
10 ماه پیش
0:1:10
استاد لگاریتم رو اینجوری مینویسیم log درسته؟
کپی لینک
رضیه زیبا پسند
10 ماه پیش
@تارا اجاقلو مرسی عزیزم
(1)
کپی لینک
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
بله
(1)
کپی لینک
تارا اجاقلو
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر بله درسته