تست های فصل۶ (درس۱)
`00:53
1 تمرین
مجموعههای متناهی و نامتناهی
`01:26
2 تمرین
مریستم ها
`00:59
2 تمرین
نیروی بین مولکولی و نقطه جوش
`00:51
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پریسا رسولی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
فاطمه رضائیان
دوازدهم تجربی - اردبیل
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
مصطفی سخراوی
دوازدهم تجربی - خوزستان
علی آقازاده
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
هلیا نجفی
دوازدهم تجربی - زنجان
سمیه بویه زار
فارغ التحصیل تجربی - تهران
هانیه کشت کار
فارغ التحصیل تجربی - فارس
فاطمه عبدالهی تی اب
دوازدهم تجربی - هرمزگان
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پریسا رسولی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
فاطمه رضائیان
دوازدهم تجربی - اردبیل
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
مصطفی سخراوی
دوازدهم تجربی - خوزستان
علی آقازاده
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
هلیا نجفی
دوازدهم تجربی - زنجان
سمیه بویه زار
فارغ التحصیل تجربی - تهران
هانیه کشت کار
فارغ التحصیل تجربی - فارس
فاطمه عبدالهی تی اب
دوازدهم تجربی - هرمزگان
تست های فصل۶ (درس۱)
`00:53
1 تمرین
مجموعههای متناهی و نامتناهی
`01:26
2 تمرین
مریستم ها
`00:59
2 تمرین
نیروی بین مولکولی و نقطه جوش
`00:51
1 تمرین
سوالات دیگران
(3)
امیر حسین ترکاشوند
1 سال پیش
سلام ببخشید اینجا چرا چهل درصد رو با صد مقایسه نکردیم و نشد شصت درصد؟
کپی لینک
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
سلام اینجا خواسته سوال رو بدست اوردیم و دیگه نیاز نیست با چیزی مقایسه بشه
کپی لینک
Taha Rashidi
10 ماه پیش
سلام این کارو زمانی انجام می دادیم که صورت سوال درصد کاهش یا افزایش چیزی رو از ما خواسته بود الان سوال فقط نسبت یک چیز به چیز دیگه ای رو به صورت درصد از ما خواسته
کپی لینک
Taha Rashidi
10 ماه پیش
@Taha Rashidi مثلا اگه نسبتK2 به K1 رو به دست اورده بودیم 40درصد، اون موقع میشد بگیم که 60درصد K1 صرف انرژی اتلافی شده
کپی لینک
علیرضا شیخی
1 سال پیش
0:1:1
این تست باید واسه درس بعدی باشه فکر کنم درس انرژی درونی
کپی لینک
نرگس مهدوی
1 سال پیش
میشه با اطلاعات اینجا هم حل کرد🤔🤔
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷