غده هیپوفیز(بخش پسین)
`00:51
هیپوتالاموس
`00:12
1 تمرین
غده تیروئید و پاراتیروئید
`01:21
1 تمرین
زوایای قرینه،متمم و مکمل
`00:30
1 تمرین
تست مسائل توان مصرفی مقاومت (2)
`01:13
1 تمرین
تست آنتالپی
`01:00
1 تمرین
مفهوم توان در باتری + مسائل توان در باتری(قسمت1)
`00:49
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
سحر بیدار
دوازدهم تجربی - اردبیل
زهرا رجبی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مهشید رشیدی
فارغ التحصیل تجربی - اصفهان
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
علی آقازاده
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
ابوالفضل مرادی
دوازدهم تجربی - زنجان
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
پریسا رسولی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
محمد اسحاق علی خوردی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
سمیه نیازی
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان شرقی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
سحر بیدار
دوازدهم تجربی - اردبیل
زهرا رجبی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مهشید رشیدی
فارغ التحصیل تجربی - اصفهان
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
علی آقازاده
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
ابوالفضل مرادی
دوازدهم تجربی - زنجان
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
پریسا رسولی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
محمد اسحاق علی خوردی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
سمیه نیازی
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان شرقی
غده هیپوفیز(بخش پسین)
`00:51
هیپوتالاموس
`00:12
1 تمرین
غده تیروئید و پاراتیروئید
`01:21
1 تمرین
زوایای قرینه،متمم و مکمل
`00:30
1 تمرین
تست مسائل توان مصرفی مقاومت (2)
`01:13
1 تمرین
تست آنتالپی
`01:00
1 تمرین
مفهوم توان در باتری + مسائل توان در باتری(قسمت1)
`00:49
سوالات دیگران
(1)
ساغر مرادپور
3 ماه پیش
0:8:32
نمیشه یه قاعده کلی گفت برای بیشترین توان اتلافی؟ مثلا هر مقاومتی که جریانش بیشتر باشه بیشترین توان رو توی مدار داره. منظورم کلا قاعده ایه که بدون حساب کردن و نوشتن بشه حدس زد کدوم مقاومته
کپی لینک
1339 .
3 ماه پیش
سلام. تو حالت سری مقاومتی که بزرگتره بیشترین توان مصرفی رو داره. تو حالت موازی هم مقاومتی که کوچیکتره توان مصرفی بیشتری داره.
(1)